Η «μάχη» στο εμφιαλωμένο νερό – Η ανάπτυξη και οι επενδύσεις

0
85

Ιδιαίτερα ανταγωνιστική αναδεικνύεται η αγορά του εμφιαλωμένου νερού, τόσο με τα επώνυμα προϊόντα όσο και με εκείνα της ιδιωτικής ετικέτας που παράγονται για λογαριασμό των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι η υψηλή ανταγωνιστικότητα στον κλάδο αποτέλεσε τον λόγο για τον οποίο το εμφιαλωμένο νερό που ήταν στην αρχική λίστα των κατηγοριών που είχαν επιλεγεί για το «καλάθι του νοικοκυριού», αφαιρέθηκε τελικά καθώς το αρμόδιο υπουργείο έκρινε ότι λόγω των πολλών επιχειρήσεων που δραστηριοπ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή