Η «μάχη» των προϊόντων χαμηλού κόστους: Πώς αλλάζει ο χάρτης της αγοράς

0
87

Εντείνεται η «μάχη» του ανταγωνισμού ανάμεσα στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου και προσφέρουν οικονομικότερες επιλογές σε ρούχα, παπούτσια, αλλά και είδη για το σπίτι ή παιχνίδια.

Σε μία περίοδο έντονων πληθωριστικών πιέσεων, με το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών να πλήττεται όλο και περισσότερο, η ανάπτυξη του συγκεκριμένου κλάδου σαφώς και ευνοείται.
Η άρτι αφιχθείσα στην ελληνική αγορά πολωνική Pepco λειτουργεί με ένα «μοντέλο» που αυτή τη στιγμή στη χώρα μας οι καταναλωτές γνωρίζου …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή