Όλο και περισσότερες είναι οι επιχειρήσεις εστίασης που «μπαίνουν» στις πλατφόρμες Οnline delivery, από μικρά καταστήματα μέχρι μεγάλες αλυσίδες οι οποίες πριν από μερικά χρόνια δεν είχαν στα πλάνα τους να προχωρήσουν στη συγκεκριμένη κίνηση.
Πιο πρόσφατο παράδειγμα αυτό της αλυσίδας Domino’s που «εισέρχεται» και αυτή πλέον σε ψηφιακή πλατφόρμα και συγκεκριμένα στην efood, ενώ μέχρι πρότινος οι παραγγελίες της για delivery γίνονταν μόνο από το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα ή τηλεφωνικά.
Κατά τη διάρκεια της …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή