Η Microsoft ακολουθεί μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση για να εξασφαλίσει την έγκριση για την εξαγορά της Activision Blizzard από τις ρυθμιστικές αρχές και τις επιτροπές ανταγωνισμού.
Σε έγγραφα που κατέθεσε η εταιρεία και που εντόπισε η ιστοσελίδα Rock Paper Shotgun, η εταιρεία δηλώνει στην Επιτροπή Εμπορίου της Νέας Ζηλανδίας ότι η Activision Blizzard δεν παράγει παιχνίδια που είναι «must have». Ναι, σωστά διαβάσατε!
«Δεν υπάρχει κάτι το μοναδικό σχετικά με τα βιντεοπαιχνίδια που αναπτύχθηκαν και εκδόθηκαν από την Activision Blizzard που να είναι «απαραίτητο» για τους ανταγωνιστές διανομείς βιντεοπαιχνιδιών PC και κονσολών που να προκαλούν οποιαδήποτε ανησυχία αποκλεισμού» αναφέρει η Microsoft σε ένα από τα έγγραφα. Με άλλα λόγια, η Microsoft πιστεύει ότι το να κατέχει τα δικαιώματα των franchises της Activision Blizzard που έχουν σημειώσει τις μεγαλύτερες πωλήσεις, όπως είναι για παράδειγμα το franchise “Call of Duty” δεν πρόκειται να βλάψουν τη Sony και τον μεταξύ τους ανταγωνισμό.
Αν και με την πρώτη ματιά, μοιάζει με ένα ανόητο επιχείρημα για μία εταιρεία που η Microsoft σκοπεύει να δαπανήσει $68,7 δισεκατομμύρια για να την αποκτήσει, εντούτοις αποτελεί απάντηση στους ισχυρισμούς των ανταγωνιστών της, που δεν θέλουν να προχωρήσει η τεράστια εξαγορά. Η Sony κατέθεσε στις ρυθμιστικές αρχές της Βραζιλίας ότι το Call of Duty αποτελεί «απαραίτητο παιχνίδι» και είναι ένας τίτλος AAA «που δεν έχει αντίπαλο». Η Ιαπωνική εταιρεία υποστηρίζει ότι το franchise είναι τόσο δημοφιλές που επηρεάζει τις πωλήσεις των κονσολών και από ότι φαίνεται, μιλάει από εμπειρία, καθώς το 2015, η εταιρεία ανακοίνωσε μία συμφωνία με την Activision Blizzard, σύμφωνα με την οποία, οποιοδήποτε περιεχόμενο Call of Duty θα έφτανε πρώτα στις κονσόλες PlayStation και μετά στις υπόλοιπες.
Η υποβάθμιση της σημασίας του Call of Duty είναι μόνο ένας από τους τρόπους με τους οποίους η Microsoft προσπαθεί να κατευνάσει τις όποιες ανησυχίες έχουν οι ρυθμιστικές αρχές. Το …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή