Η νέα καμπάνια της Google ασκεί δημόσια πίεση στην Apple να υιοθετήσει το RCS για τα γραπτά μηνύματα

0
80

Η Google εγκαινιάζει μια νέα καμπάνια με τίτλο “Get The Message” που συνοδεύεται από έναν σχετικό ιστότοπο προκειμένου να πιέσει την Apple να αλλάξει γνώμη για το RCS.

Ο τεχνολογικός γίγαντας ασκεί το τελευταίο διάστημα περισσότερη πίεση στην Apple επειδή δεν υιοθετεί το RCS, το οποίο είναι ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας που θα βελτίωνε την εμπειρία ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων μεταξύ των χρηστών Android και iOS.
“Ήρθε η ώρα για την Apple να διορθώσει την αποστολή γραπτών μηνυμάτων”, αναφέρει η ιστοσελίδα. “Δεν έχει να κάνει με το χρώμα των bubbles διευκρινίζει η εταιρεία, της μορφής δηλαδή που εμφανίζεται κάθε μήνυμα στον χρήστη. Είναι τα θολά βίντεο, οι χαλασμένες ομαδικές συνομιλίες, οι ελλιπείς αποδείξεις ανάγνωσης και οι ενδείξεις πληκτρολόγησης, η μη αποστολή μηνυμάτων μέσω Wi-Fi και πολλά άλλα. Αυτά τα προβλήματα υπάρχουν επειδή η Apple αρνείται να υιοθετήσει τα σύγχρονα πρότυπα γραπτών μηνυμάτων όταν οι άνθρωποι με iPhone και Android smartphone στέλνουν μηνύματα ο ένας στον άλλο”.
Η Google αναφέρει ότι η εκστρατεία στοχεύει στην αντιμετώπιση όχι μόνο του προβλήματος των “πράσινων/μπλε bubbles”, αλλά και άλλων κοινών προκλήσεων στην ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ διαφορετικών πλατφορμών, συμπεριλαμβανομένης της κρυπτογράφησης από άκρο σε άκρο και πολλά άλλα. Όλα τα προβλήματα οφείλονται στη συνεχιζόμενη χρήση των SMS και MMS από το iPhone για συνομιλίες εκτός του iMessage, τις οποίες η Google χαρακτηρίζει ως “ξεπερασμένες τεχνολογίες από τις δεκαετίες του ’90 κ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή