Η κορυφαία τιμητική διάκριση πλαισιώθηκε από δέκα (10) βραβεία, μεταξύ των οποίων το “BRAND OF THE YEAR” και η Platinum βράβευση.
Στη μεγάλη πρωταγωνίστρια των φετινών Peak Performance Marketing Awards αναδείχθηκε η SKY express ξεχωρίζοντας για την αποτελεσματικότητα και τη δημιουργικότητα των πρακτικών της. O κορυφαίος θεσμός που επιβραβεύει την καινοτομία στο performance marketing διοργανώθηκε για έκτη χρονιά από την Boussias Communications με την υποστήριξη της Google, την Πέμπτη 06 Οκτωβρίου.
Εκεί, η αεροπορική της νέας εποχής απέσπασε ΔΕΚΑ συνολικά βραβεία, ως “BRAND OF THE YEAR” με τέσσερα GOLD, τρία SILVER, ένα BRONZE, καθώς και το PLATINUM Award στην κατηγορία Growth & Innovation in Performance Marketing.
Η ανατρεπτική στρατηγική της SKY express σε συνδυασμό με τις πρωτοποριακές μεθόδους digital marketing που εφάρμοσε σε συνεργασία με την Media Cube οδήγησαν σε εντυπωσιακά και κυρίως μετρήσιμα αποτελέσματα που αγκαλιάστηκαν από το επιβατικό κοινό και αναγνωρίστηκαν από την αγορά. Αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες της τεχνολογίας και των ψηφιακών εργαλείων, η εταιρεία κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα όχι μόνο να καλύψει, αλλά και να ξεπεράσει τους αρχικούς στόχους της.
PHOTO GALLERY
Photo 1/3
Photo 2/3
Photo 3/3
Η βράβευση στα Peak Awards επιβεβαιώνει με τη σειρά της τους λόγους για τους οποίους η Google ανέδειξε πρόσφατα την SKY express ως διεθνές case study στην digital διαφήμιση. Αποτελεί επίσης μια έμπρακτη απόδειξη της δυναμικής πορείας που έχει πλέον εδραιώσει την εταιρεία στο χώρο των αερομεταφορών.
Όπως δήλωσε σχετικά ο Digital Marketing & Sales Manager, Μάρκος Μαρκάκης: «Η αναγνώριση σημαίνει πολλά για εμάς στην SKY express, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες στην M …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή