Η συναρμολόγηση των ηλεκτρικών μοντέλων Peugeot – FleetNews

0
80

Η σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Peugeot

Η Peugeot παρουσίασε την ομάδα τεχνικών της που είναι υπεύθυνοι για τη συναρμολόγηση και τη δοκιμή κάθε μπαταρίας που μπαίνει στα ηλεκτρικά της επιβατικά (100% ηλεκτρικά ή Plug-in υβριδικά) και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.
Οι ειδικοί αυτοί αντιπροσωπεύουν την αριστεία καθώς είναι  ειδικά εκπαιδευμένοι πριν ενταχθούν στα ευρωπαϊκά εργοστάσια της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία, τη Σλοβακία και τη Γαλλία. Κάθε μπαταρία ελέγχεται για να διασφαλιστεί η αξιοπιστία, οι επιδόσεις και ο κύκλος ζωής της.

Η ηλεκτροκίνηση της Peugeot επιταχύνεται το 2022 με το νέο 408 που προστίθεται στην γκάμα των Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων της μάρκας, ενισχυμένη επίσης από το νέο 308 και τα 100% ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Το 2022, η γκάμα των μοντέλων Peugeot είναι εξηλεκτρισμένη σε ποσοστό μεγαλύτερο από το 70%. Στην Ευρώπη δε, το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρονιάς, 1 στα 4 επιβατικά Peugeot που ταξινομήθηκαν είναι ηλεκτρικά/υβριδικά.

Εκπαίδευση τεχνικών Peugeot στη συναρμολόγηση EV

Μέχρι το 2025, το σύνολο της σειράς μοντέλων της Peugeot θα προσφέρει μια ηλεκτροκίνητη έκδοση, και αυτό θα απαιτήσει μια σημαντική αύξηση στον αριθμό των μπαταριών που παράγονται. Η Peugeot εκτιμά ότι θα συναρμολογεί έως και 10.000 μπαταρίες το μήνα για την γκάμα των αυτοκινήτων της μέχρι το 2023 και έως και 7.000 μπαταρίες μηνιαίως για την προηγμένη σειρά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της.
Χρειάζονται περίπου 60 λεπτά για τους έμπειρους τεχνικούς να συναρμολογήσουν κάθε μονάδα μπαταρίας 50 kWh (προσυναρμολογημένες κυψέλες και εξαρτήματα). Απαιτούνται 90 λεπτά για τις μεγαλύτερες μονάδες 75 kWh και η ομάδα υποβάλλει κάθε μπαταρία σε μια σειρά κρίσιμων δοκιμών. Επομένως, κάθε μονάδα είναι εγγυημένη με πολιτική εγγύησης 8 ετών/160.000 χιλιομέτρων για το 70% της χωρητικότητας φόρτισής της.

Η πλατφόρμα EV

Η όλη διαδικασία δοκιμής διαρκεί 15 λεπτά και είναι υποχρεωτική για να δρομολογηθούν οι μπαταρίες προς την διαδικασία συναρμολόγησης.

Η πρώτη δοκιμή προσομοιώνει τη λειτουργία της μπαταρίας σε ένα όχημα για την επικύρωση της αξιοπιστίας.
Ακολουθεί μια δοκιμή η οποία διεγείρει την μπαταρία για την μέγιστη απόδοσή της.
Η τελευταία δοκιμή είναι μια δοκιμή σφράγισης. Η μπαταρία συμπιέζεται με αέριο για έλεγχο διαρροών παρακολουθώντας την απώλεια πίεσης. Μια σωστή στεγανοποίηση θα αποτρέψει το νερό ή άλλα στοιχεία να εισχωρή …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή