Η Tesla έχει ξεκινήσει την αφαίρεση των αισθητήρων υπερήχων από τα οχήματα Model 3 και Model Y, κάτι που αποτελεί το επόμενο βήμα στα σχέδια του CEO της εταιρείας Elon Musk που περιλαμβάνουν μόνο τη χρήση καμερών και λογισμικού για την υποστήριξη του προηγμένου συστήματος υποβοήθησης του οδηγού και άλλων χαρακτηριστικών ενεργητικής ασφάλειας.
Από αυτόν τον μήνα, όλα τα οχήματα Model 3 και Model Y που κατασκευάζονται για τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ταϊβάν δεν θα περιλαμβάνουν πλέον τους 12 αισθητήρες υπερήχων που βρίσκονται τοποθετημένοι στους προφυλακτήρες των οχημάτων. Οι αισθητήρες υπερήχων, οι οποίοι μετρούν την απόσταση χρησιμοποιώντας υπερήχους, χρησιμοποιούνται γενικά ως αισθητήρες εγγύτητας για την υποστήριξη των συστημάτων ασφαλείας κατά των συγκρούσεων, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις χαμηλής ταχύτητας όπως είναι οι μανούβρες στάθμευσης. Η Tesla έκανε γνωστές τις αλλαγές στα οχήματα περίπου 17 μήνες αφότου έκανε γνωστό ότι θα αφαιρέσει και το ραντάρ από τα οχήματά της.
Η απόφαση να παραλείψει από τον εξοπλισμό του συστήματος υποβοήθησης του οδηγού το ραντάρ ή αισθητήρες υπερήχων είναι μία προσέγγιση που βρίσκεται σε αντίθεση με την υπόλοιπη βιομηχανία, η οποία προσθέτει, δεν αφαιρεί, αισθητήρες από τα οχήματά της για την υποστήριξη του ADAS (Advanced Driver Assistance System). Οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν συνήθως έναν συνδυασμό ραντάρ και καμερών -πλέον ακόμη και lidar- για την παροχή χαρακτηριστικών ADAS όπως είναι το προσαρμοστικό cruise control, το οποίο «εξομοιώνει» τ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή