ΙΝΚΑ: Συμβουλευτική υπηρεσία για τις επιλογές που έχει στη διάθεσή του ο πολίτης, ανάλογα με την περίπτωσή του
Η νέα υπηρεσία ΙΝΚΑ-Συμβουλευτική Υπερχρεωμένων Νοικοκυριών/ΙΝΚΑ-συν, ξεκινά τη λειτουργία της, το οποίο είναι ένα δίκτυο ενημέρωσης για το Ιδιωτικό Χρέος, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΙΝΚΑ- Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος.
«Στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας της ομοσπονδίας να συνεισφέρει στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά που πλήττονται δραματικά την τρέχουσα περίοδο με κίνδυνο απώλειας της κύριας κατοικίας τους, η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ ευελπιστεί να προσφέρει ποιοτική εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση σε συνεργασία με επαγγελματίες με συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο που συμμετέχουν στη δράση», ανακοίνωσε το ΙΝΚΑ- Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος.
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ-ΓΟΚΕ Γ. Λεχουρίτης: «Στόχος της υπηρεσίας ΙΝΚΑ+ είναι η μέγιστη συμβολή, ώστε ο κάθε υπερχρεωμένος καταναλωτής να εξετάσει τις επιλογές που του παρέχει ο νόμος, αλλά και η κάθε χρονική συγκυρία, για να διασώσει την περιουσία του ή να περιορίσει το πρόβλημά του κερδίζοντας χρόνο, ιδιαίτερα και σε περιφέρειες εκτός Αττικής όπου η πρόσβαση σε νομικές συμβουλές μπορεί να είναι δυσχερέστερη».
Συγκεκριμένα, από την 1η Σεπτεμβρίου 2022, οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα από μεγάλες οφειλές σε τράπεζες, ασφαλιστικούς οργανισμούς, δημόσιο, εταιρείες ενέργειας κλπ, μπορούν να απευθύνονται στο νέο τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης του ΙΝΚΑ+ και να λαμβάνουν πληροφόρηση και ενημέρωση σχετικά με τις δυνατότητες που τους παρέχονται από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία για την αντιμετώπιση οφειλών ή την συνολική διαχείριση του χρέους τους, προγραμματίζοντας ραντεβού με δικηγόρους που συνεργάζονται μ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή