Καλάθι του νοικοκυριού: Ετοιμάζεται νέα KYA– Μπαίνουν επώνυμα προϊόντα

0
90

Στη διεύθυνση e-katanalotis.gov.gr/householdBasket είναι αναρτημένοι οι τιμοκατάλογοι για τα προϊόντα που συνθέτουν το «καλάθι του νοικοκυριού».

Νέα υπουργική απόφαση για το «καλάθι του νοικοκυριού» θα εκδώσει, τις επόμενες μέρες, το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης.
Η απόφαση θα προβλέπει να είναι μεγαλύτερες και ευδιάκριτες οι ταμπέλες στα προϊόντα του καλαθιού και να διασφαλίζεται η επάρκεια των προσφερόμενων προϊόντων.

Επίσης, ο υπουργός σημείωσε ότι η πρώτη εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου ήταν ενθαρρυντική ενώ πρόσθεσε ότι από την Τετάρτη στην ηλεκτρονική εφαρμογή του υπουργείου θα παρακολουθούνται οι τιμές των προϊόντων ανά εβδομάδα.
Ταυτόχρονα προανήγγειλε συνάντηση με τους εκπροσώπους των βιομηχανιών τροφίμων, αφού όμως πρώτα – όπως είπε – λάβει τα αποτελέσματα των ελέγχων της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α).

Θα μεγαλώσει η σήμανση στο «καλάθι του νοικοκυριού»
Βελτίωση της σήμανσης των προϊόντων που εντάσσονται στο «Καλάθι του Νοικοκυριού», προανήγγειλε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.
«Έχουμε δρόμο για να φθάσουμε εκεί που θέλουμε. Θα φροντίσουμε να μεγαλώσουμε τη σήμανση και να υπάρχει οπωσδήποτε συνεχής επάρκεια των προϊόντων», ανέφερε.
Προστίθενται πολλά επώνυμα προϊόντα

Ο υπεύθυνος της πλατφόρμας e-katanalotis, Γιάννης Δοξαράς, μιλώντας στον ΑΝΤ1 είπε πως στο καλάθι, περιλαμβάνονται 1.400 προϊόντα, οι τιμές των οποίων λαμβάνονται με απευθείας σύνδεση από τα συστήματα των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Σε ότι αφορά το «περιεχόμενο» του «καλαθιού του νοικοκυριού», ο κ. Δοξαράς είπε «Βλέπουμε ότι τις πρώτες δύο ημέρες μπήκαν και άλλοι προμηθευτές. Είδαμε σούπερ μάρκετ που το καλάθι του, από το 90% προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που είχε, μειώθηκε στο 60% το ποσοστό, προφανώς μετά και τις παρατηρήσεις καταναλωτών και προστέθηκαν πολλά επώνυμα προϊόντα».
Κάθε Τετάρτη νέα λίστα με προϊόντα
Το «καλάθι του νοικοκυριού» έχει μπει από την Τετάρτη στη ζωή μας. Μετά την «πρεμιέρα» προέκυψαν τα πρώτα συμπεράσματα, ενώ έγιναν και κάποιες διορθωτικές κινήσεις.
Συνολικά στα «καλάθια» που ανήρτησαν στο e-καταναλωτής την Τετάρτη οι 13 αλυσίδες που μετέχουν στην πρωτοβουλία (ΑΒ Βασιλόπουλος, Βazaar, Γαλαξίας, Discount Market, Κρητικός, Lidl, Μασούτης, Market In, My Market, Σκλαβενίτης, ΣΥΝΚΑ, Χαλκιαδάκης και το οnline σού …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή