«Καλάθι του νοικοκυριού»: Τι έδειξε η πρεμιέρα

0
101

Το υψηλό ποσοστό των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε αρκετά από τα …πρώτα «καλάθια» που δημιούργησαν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ αποτέλεσε ένα στοιχείο που παρατήρησαν οι καταναλωτές στην χθεσινή πρεμιέρα του «καλαθιού του νοικοκυριού».

Σημειώνεται πως το υπουργείο Ανάπτυξης είχε διαμορφώσει τις 51 κατηγορίες προϊόντων ωστόσο η καθεμία από τις 13 συνολικά αλυσίδες που μετέχουν στην πρωτοβουλία ήταν ελεύθερες να επιλέξουν τα προϊόντα με τα οποία θα το «γεμίσουν».
Πέραν εκείνων της ιδιωτικής ετικέτας ωστόσο υπήρξαν και -λιγότερα συγκριτικά- επώνυμ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή