Προσφορές και εκπτώσεις κυνηγούν οκτώ στους δέκα καταναλωτές, ενώ δύο στους τρεις έχουν μειώσει την κατανάλωση ρεύματος και τις αγορές τροφίμων.Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων, από έρευνα που πραγματοποίησε την εβδομάδα 29 Αυγούστου έως 2 Σεπτεμβρίου 2022 το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) με δείγμα 1.000 καταναλωτές.
Η έρευνα καταδεικνύει σημαντικές αλλαγές το τελευταίο διάστημα στις καταναλωτικές συνήθειες σε διάφορες περιοχές συμπεριφορών, οι …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή