Οδηγίες για την εύρυθμη λειτουργία των γραμματειών των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), κατά την παραλαβή αιτήσεων πιστοποίησης της αναπηρίας έδωσε η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ.
Προκειμένου να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία των γραμματειών των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας και να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία της ευαίσθητης κοινωνικής ομάδας των ατόμων με αναπηρία, ο e-ΕΦΚΑ ζητά να ακολουθούνται οι εξής διαδικασίες ανά περίπτωση:
Υποβολή νέας αίτησης
Στην περίπτωση αυτή εφαρμόζονται τα οριζόμενα στο με αρ. 85093/15-09-2022 έγγραφο των Υπουργείων Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Πολιτικής και συγκεκριμένα ο πολίτης υποβάλει την αίτηση αποκλειστικά μέσω του πληροφοριακού συστήματος «Εθνική Πύλη Αναπηρίας» και ειδικότερα μέσω του Συστήματος Πιστοποίησης Αναπηρίας και του Υποσυστήματος Ηλεκτρονικής Αίτησης.
Επισημαίνεται ότι με το ίδιο έγγραφο ορίζεται ότι η υποβολή της αίτησης από τον ενδιαφερόμενο μπορεί να γίνει και μέσω των Κέντρων Κοινότητας (Κ.Κ.), των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), καθώς και των Γραμματειών του ΚΕΠΑ.
Αίτηση μέσω ηλεκτρονικών υπηρεσιών, όπου εκκρεμεί η υποβολή εισηγητικού φακέλου παροχών αναπηρίας
Στην περίπτωση που η αίτηση έχει υποβληθεί, μέχρι και την 15η Σεπτεμβρίου 2022, μέσω ενός εκ των κάτωθι συστημάτων:
Του ΟΠΕΚΑ (εκτός των νομών Αττικής, Πάτρας και Θεσσαλονίκης)
Ηλεκτρονική υπηρεσία «Διαχείρισης αιτήματος ΚΕ.Π.Α.»
Ηλεκτρονική υπηρεσία υπ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή