Τα μικρότερα καταστήματα σούπερ μάρκετ, επιφάνειας έως 400 τ.μ, προτιμούν για τις αγορές τους όλο και περισσότεροι καταναλωτές στο πλαίσιο των νέων συνηθειών που έχουν υιοθετήσει τους τελευταίους μήνες εξαιτίας των πληθωριστικών πιέσεων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI, οι πωλήσεις των καταστημάτων σούπερ μάρκετ έως 400 τ.μ. αυξήθηκαν κατά 6,6% το πρώτο εξάμηνο του έτους. Από την άλλη πλευρά τα υπερμάρκετ (κάνω των 2.500 τ.μ.) εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων κατά 2,4%, τα μεσαία καταστήματα (με επιφάνεια έως 1.0 …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή