Στο παράδειγμα των τριών ενεργειακά «καθαρών» νησιών αναφέρθηκε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας.
«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης που θα διαφυλάττει την αυθεντικότητα και τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε γωνιάς της πατρίδας μας, είναι το μοντέλο που προκρίνουμε για το τουριστικό μας προϊόν», τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, από το Συνέδριο του «My Green Mobility 2022», συμμετέχοντας στη θεματική ενότητα «Ενέργεια-Υποδομές-Χρήση».
Ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε εκτενώς στο παράδειγμα των τριών ενεργειακά «καθαρών» νησιών μας, της Αστυπάλαιας, της Χάλκης και της Τήλου, τρία εμβληματικά projects που φάνταζαν αδύνατο να υλοποιηθούν, όπως είπε, πριν από μερικά χρόνια.
«Το στοίχημα της πράσινης Μετάβασης των νησιών μας το έχει θέσει πρώτος ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, σε διεθνή και ευρωπαϊκά φόρα. Σήμερα, η χώρα μας είναι πρωτοπόρος στην επιτάχυνση της πράσινης μετάβασης, γεγονός που κατέστη εφικτό χάρη στις καινοτόμες πολιτικές της Κυβέρνησης για τη διαμόρφωση του κατάλληλου θεσμικού πλαισίου, καθώς και στη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα», σημείωσε ο κ. Κικίλιας.
Ο Υπουργός Τουρισμού περιέγραψε τα επόμενα βήματα της στρατηγικής για την περαιτέρω αναβάθμιση του brand «Ελλάδα», τα οποία -όπως υπογράμμισε- περνούν μέσα από τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης, την ενίσχυση του «πράσινου» αποτυπώματος των πολικών που υιοθετεί το Υπουργείο Τουρισμού, την επένδυση στην κυκλική οικονομία και στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά και την ενίσχυση των έργων υποδομής σε όλη τη χώρα, με τη χρήση των χρηματοδοτικών εργαλείων που η Κυβέρνηση έχει στα χέρια της.
«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης είναι το μοντέλο που δημιουργεί νέες και καλές θέσεις εργασίας, παράγει πλούτο για τη χώρα, φέρνει επενδύσεις στη χώρα και δημιουργεί τις συνθήκες για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας. Ας μην ξεχνάμε, εξάλλου, ότι οκτώ στις δέκα επενδύσεις που γίνονται στην Ελλάδα, αυτή τη στιγμή, είναι τουριστικές. Επενδύσεις, δηλαδή, σε υποδομές και ξενοδοχεία. Αλλά και το γεγονός ότι οι ταξιδιώτες λαμβάνουν, πλέον, πολύ σοβαρά υπόψη τους το εάν η χώρα που θα επισκεφθούν και θα περάσουν τις διακοπές τους, έχει διατηρήσει την ταυτότητά της, είναι φιλική προς το περιβάλλον, εάν διαθέτει καταλύματα και ξενοδοχειακές μονάδες με “πράσινο” αποτύπωμα», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
Όπως προανήγγειλε, μάλιστα, ο Υπουργός Τουρισμού, σε αυτό το πλαίσιο θα κινείται και η νέα καμπάνια του ΕΟΤ, η οποία -όπως ανέφε …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή