Κριτική για την ταινία Bros – Cineramen

0
102

Βαθμολόγησε το άρθρο

[Total: 0 Average: 0]

Στην ταινία Bros ο φτασμένος 40αρης γέννημα θρέμμα Νεουορκέζος ανοιχτά γκέι και παρουσιαστής ενός διάσημου podcast Μπόμπι, θα κάνει μία νέα ρομαντική γνωριμία μια πολύ σημαντική περίοδο της ζωής του κι ενώ ετοιμάζει τα ιστορικά εγκαίνια του πρώτου ΛΟΑΤΚΙ μουσείου της πόλης. Ο Μπόμπι είναι ψυχή τε και σώματι αφοσιωμένος στο έργο του στο μουσείο και την σημαντικότητά του στην κουλτούρα της πόλης και την αίσθηση της κοινότητας σχεδόν όσο και στο να παραμείνει αμετανόητος εργένης κατακρίνοτας κυνικά όπου σταθεί κι όπου βρεθεί τις κατά τον ίδιο πλέον κοινωνικές γραφικότητες που συνάδουν το να είσαι ομοφυλόφιλος την σύγχρονη εποχή καθώς και το τι αποφέρει κοινωνικά η στάμπα της queer ταυτότητας. Η ρομαντική γνωριμία του αυτή θα σταθεί αφορμή για να αναθεωρήσει πτυχές των απόψεών του στις οποίες παραμένει καθολικά πιστός καθώς και την στάση του προς την ζωή.

Μπορεί η ταινία Bros να είναι η πρώτη με αποκλειστικά ΛΟΑΤΚΙ+ μέλη μπροστά από τις κάμερες και να πλασαρίστηκε ως μια αρκετά διαφορετική κομεντί, ωστόσο η απόδοση της δυστυχώς δε διαφέρει από μια τυπική κοινότυπη του είδους.
Είναι ανά στιγμές είναι διασκεδαστική, σίγουρα θέλει να περάσει και κάποια μηνύματα αλλά έχει εμφανέστατα προβλήματα ρυθμού, συνοχής και αρκετών σκηνών που θα καταφέρουν να ψυχαγωγήσουν τους θεατές.
Σε τέτοιες περιπτώσεις το παν στην ταινία ήταν να δώσει κάτι ψυχαγωγικό και ανάλαφρο. Εδώ λόγω της ιδιαιτερότητας που υπάρχει, θα μπορούσε να περάσει και κάποια μηνύματα στους θεατές. Το πετυχαίνει; Ετσι κι έτσι, αλλά δεν βαριέσαι απλά να περνάει η ώρα ειδικά αυτή την εποχή. Την θεματολογία σε γενικές γραμμές την έχουμε δει σε πολύ καλύτερη μορφή και με λιγότερα κλισέ.
Και η αλήθεια είναι ότι περνάει ευχάριστα η ώρα και δεν βαριέσαι παράλληλα, όμως δεν είναι ότι θα σε κάνει να την θυμάσαι και για πολύ, μιας και όσα θέλει να διαφοροποιήσει από τις τυπικές Αμερικάνικες κομεντί, στην ουσία καταλήγει να τα αντιγράφει.
Η εκτέλεση είναι λίγο βεβιασμένη και το γεγονός πως βλέπεται μέχρι ένα σημείο οφείλεται κυρίως στους ηθοποιούς και στο ότι κλέβουν με ευκολία την παράσταση στις μεταξύ τους σκηνές. Και χωρίς …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή