Κριτική για την ταινία The Gray Man – Cineramen

Βαθμολόγησε το άρθρο

Το Netflix βάζει τα ρέστα του με το Gray Man, διαφημιζοντάς το, μάλιστα ως τη μεγάλη καλοκαιρινή του υπερπαραγωγή που στοχεύει να “αιχμαλωτίσει” το ίδιο καλοκαιρινό μπλοκμπάστερ πνεύμα, στόν δρόμο που χάραξαν οι ταινίες των ‘90s … ποντάροντας όμως στο λάθος άλογο ή μάλλον άλογα , των Russo Bros. Ναι, οι Russo, οι οποίοι επαναπροσδιόρισαν τον σύγχρονο υπερ-ηρωικό κινηματογράφο με τα Winter Soldier και Civil War, αλλά και τις δύο πιο πρόσφατες ταινίες, που έκλεισαν το κεφάλαιο του Πολέμου της Αιωνιότητας. Και με τέτοιο “βιογραφικό”, δεν ήταν δύσκολο το Netflix, να τους γράψει μια επιταγή 200 εκατομμυρίων δολαρίων (και η πιο ακριβή παραγωγή του NF), για το πρόσφατο πόνημα τους. Τώρα πού πήγαν αυτά τα χρήματα, μας είναι λίγο δύσκολο να πούμε…. αλλά και να καταλάβουμε.

Για παράδειγμα, η εναρκτήρια σκηνή σε ενα club στήν Πράγα – σε στύλ 007 (λέμε τώρα) – μια σκηνή που υπήρχε και στο trailer, θα μπορούσε να είχε γίνει από τον οποιονδήποτε σκηνοθέτη και σε τιμή πολύ φθηνότερη από 200 εκατομμύρια δολάρια.
Καταλαβαίνετε, λοιπόν, την εκπληξή μου όταν ξεκινώντας τα ζενερίκ του φινάλε, οτι αυτό το Directed by: Russo Bros. , με πόνεσε, καθως δεν μπορούσα να χωνέψω οτι οι τύποι πίσω απο την καλύτερη ταινία της Marvel (βλέπε Winter Soldier) , έφτιαξαν αυτό το πράμα που μόλις παρακολούθησα … κι όμως!!!
Σε ένα καλοκαίρι, όπου το Top Gun: Maverick άλλαξε το “σενάριο” σχετικά με το τι να περιμένει το κοινό από τις ταινίες δράσης, το The Grey Man μοιάζει σαν μια ταινία που δεν συμβαδίζει με την εποχή. Το Ambulance π.χ. έδειξε πώς μπορείς να πάρεις μια απλή υπόθεση και να την κάνεις όσο το δυνατόν πιο παράλογα απολαυστική και σχεδιασμένη για να την δείς στη μεγαλύτερη οθόνη που θα μπορούσες να βρείς.
Το Grey Man αισθάνεται περίεργα συντηρητικό σε σύγκριση, παρά τον σαματά του, καθώς όλες οι ελπίδες για μια ένοχη απόλαυση, γίνονται καπνός, όταν μετά απο την θορυβώδη εισαγωγή, και αφού έχει περάσει ενα κινηματογραφικό τέταρτο, να βρίσκουμε το εαυτό μας να κοιτάμε το ρολόι. Οι Russo στήνουν ενα θορυβώδες στα όρια της παραμόρφωσης (δεν πρέπει να εχω ακούσει χειρότερο sound desing) κινηματογραφικό πάρτυ, με τους πρωταγωνιστές να πυροβολούν ο ένας τον άλλο ανά την υφήλιο, όπου η ταινία μας πηγαίνει μια ιλιγγιώδη βόλτα, αλλά που τελικά δείχνει να έχει γυριστεί σχεδόν εξ ολοκλήρου … στήν Πράγα. Το δε σενάριο; Χαρτοπετσέτας , με κλισέ και άχρηστους διαλόγους , οι οποίοι απλά γεμίζουν τον φιλμικό χρόνο. Ένα ό …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή