Ουσιαστικά ο στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι να μας θυμίσει να είμαστε επιφυλακτικοί και να κατανοήσουμε τους κινδύνους που ελλοχεύουν στο διαδίκτυο. Είναι ένα απίστευτα σημαντικός στόχος. «Αλλά υποψιάζομαι ότι κάποιοι από εσάς, όπως και εγώ, μπορεί να έχετε κουραστεί να λαμβάνετε τα ίδια μηνύματα κάθε χρόνο» λέει χαριτολογώντας ο Tony Anscombe, ειδικός της παγκόσμιας εταιρείας ψηφιακής ασφάλειας ESET.
Στην πραγματικότητα, αν κοιτάξουμε 10 χρόνια πίσω, θα παρατηρήσουμε ότι τα μηνύματα της καμπάνιας για τον Μήνα Κυβερνοασφάλειας πχ στο StopThinkConnect.org, μια πρωτοβουλία της Αμερικανικής κυβέρνησης και της βιομηχανίας, είναι σχεδόν πανομοιότυπα με τα μηνύματα της καμπάνιας του 2022 – χρησιμοποιήστε ισχυρούς κωδικούς πρόσβασης, ελέγξτε τους συνδέσμους πριν κάνετε κλικ …
Όλα αυτά παραμένουν από τότε μέχρι σήμερα σπουδαία μηνύματα και σοφές συμβουλές (και είμαι σίγουρος ότι έχουν αποτέλεσμα), αλλά είναι σαφές ότι το ζήτημα δεν επιλύεται και γι’ αυτό δεν μπορώ να μη θέσω το ερώτημα, λέει ο Anscombe : μήπως θα ΄πρεπε να επιδιώξουμε να θέσουμε το μήνυμα όχι θεωρητικά αλλά σε μια «θέση» που να το καθιστά αυτόματη ανθρώπινη αντίδραση;
Οι κρυφοί κίνδυνοι είναι συχνά δύσκολο να εκτιμηθούν χωρίς κάποια μορφή οπτικοποίησης
Ας πάρουμε για παράδειγμα, την οδική ασφάλεια: αν δεν υπήρχε οπτικοποίηση – αυτοκίνητα που περνούν από μπροστά μας όταν θέλουμε να διασχίσουμε το δρόμο ή συντρίμμια αυτοκινήτων που έχουν μείνει στην άκρη του δρόμου μετά από κάποιο ατύχημα – τότε θα ήταν δύσκολο να διδάξουμε σε κάποιον πεζό ή σε κάποιον οδηγό την οδική ασφάλεια.
Ακόμη και όταν ο κίνδυνος είναι ορατός, συχνά απαιτείται τακτική σοκ για να ενισχυθεί το μήνυμα και να διασφαλισ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή