“Η νέα εποχή της Lancia ξεκινά σήμερα, με το νέο λογότυπο και ένα ξεκάθαρο σχεδιαστικό όραμα”. Με αυτά τα λόγια ο Luca Napolitano, CEO της Lancia εγκαινίασε το νέο ξεκίνημα της ιστορικής ιταλικής μάρκας, δίνοντας παράλληλα το στίγμα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας που θα ακολουθηθεί.
«Εν αναμονή του νέου Ypsilon, του πρώτου μοντέλου της νέας Lancia, παρουσιάζουμε το Lancia Pu+Ra Zero, ένα τρισδιάστατο μανιφέστο που θα εμπνεύσει τα μοντέλα που θα λανσάρουμε την περίοδο 2024-2028. Είναι ένα έργο τέχνης, όπου το παρελθόν και το μέλλον βρίσκονται σε συνεχή επαφή, όπως και η κομψότητα σε ισορροπία με το καινοτόμο πνεύμα. Σήμερα, ξεκινά η Αναγέννηση που θα εκπλήξει όλους τους φίλους της Lancia. Η Lancia θα είναι και πάλι μια ελκυστική, αξιοσέβαστη και αξιόπιστη μάρκα στην ευρωπαϊκή αγορά των premium αυτοκινήτων!», δήλωσε ο κ. Napolitano.
Το νέο λογότυπο σηματοδοτεί την εξηλεκτρισμένη εποχή της Lancia
Μέσα σε 116 χρόνια ιστορίας, υπήρξαν συνολικά επτά λογότυπα της Lancia, όλα με τη δική τους ξεχωριστή ιστορία και κομψότητα. Τώρα ήρθε η στιγμή για ένα νέο λογότυπο, το οποίο σηματοδοτεί την είσοδο της μάρκας στη νέα εποχή της κινητικότητας. Το νέο λογότυπο θα κοσμεί το νέο Ypsilon, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας και τη νέα Delta. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της νέας εταιρικής ταυτότητας που θα εφαρμοστεί στις αρχές του 2024.
Εμπνευσμένο από το λογότυπο του 1957, το οποίο παρουσιάστηκε με τη Lancia Flaminia, το νέο λογότυπο αποτελεί ένα αυθεντικό κόσμημα, με κλασσική αισθητική, απλές γραμμές και πολυτελή χαρακτήρα. Κατασκευασ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή
© Newsmag.gr 2024. Design by The Design Agency