Με στόχο να γίνει η Πολυκαναλική Πελατοκεντρική Πλατφόρμα για τη Βελτίωση της Κατοικίας, η εταιρεία παρουσιάζει δύο νέα κέντρα διανομής τύπου Dark Store.
Τα 15 χρόνια λειτουργίας της στην Ελλάδα συμπληρώνει η LEROY MERLIN το 2022, προσφέροντας σταθερά από το 2007 ολοκληρωμένες λύσεις για την ανακαίνιση, την ανανέωση, την επισκευή και τη διακόσμηση και βοηθώντας πάνω από 1,5 εκατομμύρια Έλληνες να φτιάξουν το σπίτι των ονείρων τους. Από το πρώτο κατάστημα που άνοιξε στην ελληνική αγορά (2007, εμπορικό πάρκο Αεροδρομίου), η LEROY MERLIN μετρά συνολικά επενδύσεις 115 εκατ. ευρώ στη χώρα, ενώ από το 2012 έχει καταφέρει να αυξήσει τα οικονομικά της μεγέθη κατά 120%, υπολογίζοντας να φτάσει τα 191 εκατ. ευρώ σε τζίρο για το 2022 . Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει 7 φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα και 1 στην Κύπρο και απασχολεί 1.300 υπαλλήλους.
Αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη της στη δυναμική της ελληνικής αγοράς, η εταιρεία, μέλος του Ομίλου Adeo, παγκόσμιου ηγέτη σε θέματα βελτίωσης της κατοικίας, ανακοίνωσε μία νέα στρατηγική κίνηση που αφορά σε επένδυση σε δύο νέους αποθηκευτικούς χώρους γρήγορης διακίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μια επένδυση ύψους 700.000€ που θα εξυπηρετούν τόσο την προμήθεια των καταστημάτων όσο και τις παραγγελίες e-shop. Στην Αθήνα, το νέο κέντρο διανομής 7600τμ. της LEROY MERLIN, που βρίσκεται στην περιοχή του Α. Ιωάννη στο Ρέντη, πρόκειται να λειτουργήσει ως το πρώτο Dark Store της εταιρείας στην Ελλάδα από τον προσεχή Δεκέμβρη, ενώ το δεύτερο κέντρο θα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη. Με τα δύο αυτά κέντρα διανομής Dark Store, η εταιρεία αναμένει να επεκτείνει σημαντικά τη δυναμική της σε επίπεδο εξυπηρέτησης, διαθέτοντας τις λύσεις της για ανακαίνιση και βελτίωση της κατοικίας από άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα.
PHOTO GALLERY
Photo 1/4
Photo 2/4
Photo 3/4
Photo 4/4
Οι επενδύσεις στην Ελλάδα συνεχίζονται
Μιλώντας για την επόμενη μέρα της LEROY MERLIN σε πρόσφατη παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε για τον εορτασμό των 15 χρόνων, ο γενικός διευθυντής της LEROY MERLIN για την Ελλάδα και την Κύπρο, Olivier Arduin, δήλωσε ότι η φιλοδοξία της εταιρείας είναι να μετατραπεί από κατάστημα λιανικής, σε ηγέτη της Physical και Digital πλατφόρμας του Home Improvement. Αποδεικνύοντας αυτή τη στρατηγική δέσμευση, ο Olivier Arduin επισήμανε ως άξονες του πλάνου ανάπτυξης: τα δύο νέα Dark Stores που θα λειτουργήσουν στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, την περαιτέρω ανάπτυξη μέσω φυσικών καταστημ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή