Την ίδια στιγμή που οι καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές τους στα σούπερ μάρκετ και αναζητούν τις προσφορές στα προϊόντα που ψωνίζουν, για «συγκρατήσουν» τον τελικό λογαριασμό στο ταμείο, οι επιχειρήσεις μειώνουν τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες.
Πρόκειται για μία προσπάθεια από την πλευρά τους να αντεπεξέλθουν στην αύξηση του κόστους παραγωγής που έχει εκτοξευτεί τους τελευταίους μήνες. Στελέχη της αγοράς εκτιμούν πως η μείωση των προσφορών αποτελεί κι έναν τρόπο ώστε οι επιχειρήσεις να μην προχωρήσουν σε …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή