Maserati GranTurismo Trofeo
Μια εμβληματική μάρκα επιστρέφει: Η Maserati παρουσίασε την νέα GranTurismo, ανοίγοντας νέο κεφάλαιο στην παράδοση που ξεκίνησε πριν από 75 χρόνια με την Maserati A6 1500.
Το κουπέ GranTurismo συνδυάζει τις υψηλές επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου με την άνεση μεγάλων αποστάσεων, τόσο στην έκδοση με ισχυρό κινητήρα εσωτερικής καύσης, όσο και στις πιο καινοτόμες 100% ηλεκτρικές λύσεις. Το μοντέλο αυτό οδηγεί την Maserati στο μέλλον: είναι το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας που υιοθετεί 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Από αισθητικής άποψης, η σχεδίαση της GranTurismo αποτελεί την ιδανική ισορροπία μεταξύ κάλλους και λειτουργικότητας. Με μοναδικές και άμεσα αναγνωρίσιμες γραμμές: καθαρόαιμο σχήμα, κατάλληλο για τα καλύτερα μηχανικά σύνολα της κατηγορίας του που τονίζει την αγνότητα των γραμμών του και τα εκλεπτυσμένα σχεδιαστικά του στοιχεία.
Maserati GranTurismo Trofeo
Οι κλασικές αναλογίες της μάρκας έχουν διατηρηθεί, με μακρύ καπό, κεντρικό αμάξωμα και διακριτά φτερά. Αντιθέτως, η γραμμή της οροφής κατεβαίνει δυναμικά, αναδεικνύοντας την καμπύλη της κολόνας που φέρει το εμβληματικό λογότυπο με την Τρίαινα.
Η GranTurismo αναπτύχθηκε στο Εργαστήριο Καινοτομίας της Maserati και παρήχθη στον κόμβο παραγωγής Mirafiori του Τορίνο. Κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ιταλία και αποτελεί την επιτομή των «ιταλικών επιδόσεων πολυτελείας», μια έννοια που ταιριάζει σε όλα τα μοντέλα της Maserati.
Maserati GranTurismo Modena
Το νέο coupé είναι εξοπλισμένο με τον επαναστατικό κινητήρα V6 Nettuno, και διατίθεται σε δύο εκδόσεις: την Modena, με τον V6 Nettuno Twin Turbo 3,0 λίτρων 490 ίππων. Η έκδοση υψηλών επιδόσεων Trofeo διαθέτει τον ίδιο αναβαθμισμένο κινητήρα, με μέγιστη ισχύ 550 ίππων.
Εναλλακτικά, η GranTurismo Folgore υιοθετεί 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης μπαταρίας. Το σύστημα Folgore διαθέτει τεχνολογία 800 volt και αναπτύχθηκε με συστήματα αιχμής της Formula E. Προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, με τρεις ισχυρούς κινητήρες μόνιμου μαγνήτη 300 kW.
Η μπαταρία διαθέτει χωρητικότητα 92,5 kWh και ικανότητα εκκένωσης 560 kW, αποδίδοντας σταθερά περίπου 760 ίππους στους τροχούς. Ο συγκεκριμένος εξοπλισμός και η καινοτόμος διάταξη των μπαταριών έχει ως αποτέλεσμα τον περιορισμό του ύψους του οχήματος στα 1353 χιλιοστά, χωρίς να διακυβεύεται ο σπορ χαρακτήρας του. Το σχήμα της συστοιχίας μπαταριών, γνωστό ως «T-bone», αποτελεί μέρος της προσέγγισης «μηδενικού συμβιβασμού» της Maserati και αποφεύγει την τοποθέτηση της συστοιχίας κάτω από τα καθίσματα, αλλά εκατέρ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή