Το διαδίκτυο έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη ζωή των teens και είναι το πρώτο μέρος στο οποίο ανατρέχουν για να βρουν πληροφορίες για ό,τι τους απασχολεί. Οι έφηβες αγαπούν τη μόδα και την ομορφιά και αφιερώνονυν αρκετό χρόνο καθημερινά για να ανακαλύψουν όλες τις νέες τάσεις.
Η Jenny Qian, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της NEWNESS, είχε μια βαθιά αγάπη για την ομορφιά και το gaming. Ονειρευόταν μια καριέρα όπου θα μπορούσε να συνδυάσει τα δύο της πάθη και ενθουσιάστηκε όταν βρήκε δουλειά στην δημοφιλή πλατφόρμα Twitch.
«Δεν περίμενα πόσο απίστευτο ή μαγικό θα μπορούσε να είναι το live streaming», τονίζει η Qian.
Η πλατφόρμα ομορφιάς που λέει όχι στο online hate
Ωστόσο, δεν είναι όλα τόσο όμορφα και ειρηνικά στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. «Όταν έβλεπα παίκτες να προσπαθούν να μεταδώσουν περιεχόμενο ομορφιάς, έλαβαν μερικά από τα πιο φρικτά σχόλια που είχα δει ποτέ στο διαδίκτυο», προσθέτει η Qian.
Λίγο αργότερα η Qian αποφάσισε ότι θα δημιουργήσει τη δική της πλατφόρμα, όπου θα μπορούσαν να ανήκουν οι λάτρεις της ομορφιάς όπως η ίδια. Το 2019, ξεκίνησε το NEWNESS και πέρσι κατάφερε να συγκεντρώσει 3,5 εκατομμύρια δολάρια σε επενδύσεις.
Σε αντίθεση με τις κοινωνικές πλατφόρμες όπως το TikTok, το Youtube και το Instagram, το NEWNESS είναι αφιερωμένο στο περιεχόμενο ομορφιάς και επιτρέπει στους χρήστες να συμμετέχουν πλήρως και να αλληλεπιδρούν ως κοινότητα. «Σε πλατφόρμες όπως το TikTok, έχετε πέντε δευτερόλεπτα για να γνωρίσεις κάποιον ή τα προϊόντα για τα οποία μιλάνε. Στο YouTube, έχεις περισσότερο χρόνο, αλλά οι μόνες αλληλεπιδράσεις είναι στα σχόλια» …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή