myΘέρμανση: Τι αλλάζει ως προς την εξυπηρέτηση των δικαιούχων

0
11

Μέσω email, αλλά και τηλεφωνικά, και μέσα στο Σαββατοκύριακο, μπορούν οι δικαιούχοι του επιδόματος θέρμανσης να επικοινωνούν με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και την πλατφόρμα της, myΘέρμανση, και να λύνουν τα όποια θέματα αντιμετωπίζουν ή τις όποιες απορίες έχουν.

Το email είναι το mythermansi@aade.gr. Το τηλέφωνο για την εξυπηρέτηση των πολιτών είναι το 2131621000 και θα λειτουργεί και μέσα στο Σαββατοκύριακο, 09:00 – 14:00.

Την ίδια στιγμή, σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία των αιτήσεων για το επίδομα θέρμανσης στην πλατφόρμα myΘέρμανση.

Η εφαρμογή Υποβολής/Διαχείρισης Αιτήσεων Έγκρισης απευθύνεται στα Φυσικά Πρόσωπα που καταναλώνουν πετρέλαιο θέρμανσης για τη θέρμανση της κύριας κατοικίας τους.

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr

Πηγή