Νέα αυτοψία του Κώστα Σκρέκα σε σούπερ μάρκετ: «Ο καταναλωτής πρέπει κατ΄αρχήν να κοιτάει το καρτελάκι»

0
220

Ένα ακόμη σούπερ μάρκετ επισκέφθηκε το πρωί της Δευτέρας (18/12) ο Κώστας Σκρέκας, για να δει από κοντά την πορεία του μέτρου «μόνιμη μείωση τιμής». Ο υπουργός Ανάπτυξης συμβούλεψε τους καταναλωτές για τα όσα πρέπει να προσέξουν ξεκινώντας από το «καρτελάκι».

Ο Κώστας Σκρέκας βρέθηκε σε σούπερ μάρκετ στη Λένορμαν και σε δηλώσεις του επισήμανε: «Ο καταναλωτής πρέπει κατ΄αρχήν να κοιτάει το καρτελάκι, το οποίο υποδηλώνει ότι ένα προϊόν έχει ενταχθεί στην πρωτοβουλία “μόνιμης μείωσης τιμής”, επειδή έχει ελεγθεί από το υπουργείο Ανάπτυξης. Διαβεβαιώνεται έτσι ότι πραγματικά ο προμηθευτής έχει μειώσει την τιμή του προϊόντος αυτού για τους επόμενους έξι μήνες».

«Από εκεί και πέρα, και το καλάθι του νοικοκυριού και η πρωτοβουλία “Μόνιμης Μείωσης Τιμής” δίνουν τη δυνατότητα στα νοικοκυριά και στην ελληνική οικογένεια να έχουν πρόσβαση σε πιο χαμηλές τιμές στα προϊόντα, τα οποία τους ενδιαφέρουν» σημείωσε ο υπουργός, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ.

«Στην Πρωτοβουλία Μόνιμης Μείωσης Τιμής έχουν ενταχθεί σχεδόν 1.300 διαφορετικά προϊόντα. Επώνυμα προϊόντα από μεγάλους προμηθευτές και βεβαίως ταυτόχρονα συνεχίζονται οι έλεγχοι για την αισχροκέρδεια» πρόσθεσε ο υπουργός και υπογράμμισε πως «οι έλεγχοι είναι ακόμα πιο εντατικοί την περίοδο των Χριστουγέννων».

«Έλεγχοι», όπως σημείωσε «για να αποτρέψουμε φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και παραπλανητικών εκπτώσεων, αλλά και αθέμιτης κερδοφορίας. Κάθε εβδομάδα, εφόσον υπάρχουν παραβάτες, επιβάλλονται βαριά πρόστιμα και αυτά τα πρόστιμα ανακοινώνονται».

«Προτεραιότητα της κυβέρνησης το γιορτινό τραπέζι της ελληνικής οικογένειας να είναι γεμάτο με προϊόντα»

Όπως ενημέρωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, «κάθε φορά που επιβάλλεται ένα πρόστιμο βλέπουμε ότι την επόμενη στιγμή οι εταιρείες διορθώνουν τους τιμοκαταλόγους, έτσι ώστε για παράδειγμα αν έχουν βρεθεί να παραβιάζουν το πλαφόν στο κέρδος, να προσαρμόσουν τα προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές, ώστε να μην ξεπερνούν το πλαφόν στο κέρδος, το οποίο έχουμε θέσει εμείς με νόμο».

Από την αυτοψία που πραγματοποίησε σήμερα σε σούπερ μάρκετ διαπίστωσε πως «τα προϊόντα τα οποία έχουν ενταχθεί στο καλάθι των Χριστουγέννων, στο γιορτινό καλάθι, έχουν χαμηλότερες τιμές απ’ ότι το προηγούμενο διάστημα, που σημαίνει ότι εδώ κάνουμε μια προσπάθεια και οι επιχειρήσεις να μειώσουν τις τιμές, ώστε να μπορεί να έχει πρόσβαση ο καταναλωτής σε προϊόντα, τα οποία είναι απαραίτητα για αυτές τις ημέρες».

«Προτεραιότητα της κυβέρνησης το γιορτινό τραπέζι της ελληνικής οικογένειας να είναι γεμάτο με προϊόντα» δήλωσε κλείνοντας.