Στα νέα δεδομένα που έχει δημιουργήσει η ενεργειακή κρίση και οι πληθωριστικές πιέσεις προσπαθούν να προσαρμοστούν οι καταναλωτές οι οποίοι φαίνεται να υιοθετούν καινούριες καταναλωτικές συνήθειες ενόψει του δύσκολου χειμώνα.
Η έρευνα «Fashion (Re)search» της ευρωπαϊκής πλατφόρμας αναζήτησης μόδας Glami, η οποία καταγράφει πώς διαμορφώνεται η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων, σχετικά με τα είδη ένδυσης και υπόδησης, με βάση τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες, δείχνει πως το 43% των Ελλήνων σχεδιάζει να μειώσει τη χρήση θ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή