Νέο λογότυπο CITROËN για τη συναρπαστική εποχή που έρχεται

0
56

Το νέο λογότυπο και η νέα εταιρική ταυτότητα που ακολουθεί, σηματοδοτούν ένα συναρπαστικό και σημαντικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Citroën.

Το νέο λογότυπο ερμηνεύει με υπερηφάνεια το αρχικό οβάλ του 1919 και είναι η 10η μορφή που έχει πάρει, στα 103 χρόνια ιστορίας της Citroën.
Θα κάνει το ντεμπούτο του στο πρωτότυπο όχημα “Oli” (all-ë) και στη συνέχεια, σταδιακά, θα κοσμεί παγκόσμια προϊόντα από τα μέσα του 2023 και ύστερα.
Η αναβαθμισμένη εταιρική ταυτότητα θα διατίθεται ολοένα και περισσότερο σε ψηφιακό και εταιρικό περιβάλλον.
Η νέα υπογραφή της μάρκας αφήνει υποσχέσεις για ταχύτερη μετάβαση στη νέα τολμηρή, περιεκτική και συναισθηματική εποχή, για τις προηγμένες λύσεις κινητικότητας της Citroën και τις σχέσεις της εταιρείας με τους πελάτες.

Η Citroën αποκαλύπτει τη νέα εταιρική ταυτότητα και το νέο της λογότυπο, σηματοδοτώντας μια τολμηρή, συναρπαστική και δυναμική νέα εποχή για τη μάρκα με τα 103 ενδιαφέροντα και πλούσια χρόνια ιστορίας. Μια νέα εποχή που η Citroën βρίσκεται σε εξέλιξη, καθώς επιταχύνει την αποστολή της, να κάνει την ηλεκτρική βιώσιμη κινητικότητα προσβάσιμη σε όλους και επεκτείνει το βασικό της DNA για προσιτές τιμές.

Η νέα εμφάνιση αποτελεί μια νέα ερμηνεία του αρχικού λογότυπου, το οποίο είχε υιοθετηθεί για πρώτη φορά από τον ιδρυτή André Citroën και ήταν εμπνευσμένο από την επιτυχία της πρώτης του εταιρείας μεταλλουργίας, η οποία παρήγαγε συστήματα γραναζιών «ψαροκόκαλου». Η γνώριμη και τεχνική αναφορά “deux chevrons” παραμένει στο επίκεντρο της ταυτότητας της Citroën από τότε.
Η κομψή νέα εμφάνιση του εμβλήματος παρουσιάζει την εξέλιξη της μάρκας και θα κάνει το ντεμπούτο της σε λίγες ημέρες, σε ένα σημαντικό πρωτότυπο οικογενειακού Citroën . Στη συνέχεια, η νέα εμφάνιση του λογότυπου, θα βρεθεί στη μελλοντική παραγωγή και τα πρωτότυπα οχήματα Citroën, από τα μέσα του 2023 και ύστερα. Το εμφανές, ενισχυμένο κατακόρυφο οβάλ πλαίσιο, θα εισαγάγει μια ν …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή