Ξεκινώντας από τον επόμενο μήνα, το Netflix θα διαθέσει επιτέλους το νέο του συνδρομητικό πακέτο που θα εμφανίζει διαφημίσεις ενώ θα αποτελεί την πιο οικονομική πρόταση της υπηρεσίας.
Όπως σημειώνουν αρκετά μέσα, η σημερινή ανακοίνωση του Netflix αποτελεί σημάδι ότι η κάποτε ανατρεπτική πρωτοεμφανιζόμενη υπηρεσία streaming έχει σιγά-σιγά μεταμορφωθεί σε ένα καλωδιακό πακέτο, απλά με διαφορετικό όνομα.
Το Netflix ανακοίνωσε σήμερα ότι το νέο του πακέτο με την ονομασία Basic with Ads, πρόκειται να λανσαριστεί στις 3 Νοεμβρίου 2022, με κόστος 6,99 δολάρια στις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τη Βραζιλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, την Κορέα, το Μεξικό, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Στις πρώτες χώρες που θα διατεθεί η νέα συνδρομή, δεν περιλαμβάνεται η Ελλάδα ενώ το μηνιαίο κόστος στις Ευρωπαϊκές χώρες έχει οριστεί στα €4,99 στη Γερμανία και στα €5,49-5,99 στην Ιταλία, Ισπανία και Γαλλία.
Αναλυτικά, οι χρήστες του νέου πακέτου θα παρακολουθούν κατά μέσο όρο τέσσερις έως πέντε διαφημίσεις ανά ώρα που διαρκούν από 15 έως 30 δευτερόλεπτα η καθεμία. Επιπλέον όπως ανέφεραν και προηγούμενες πληροφορίες, το Basic with Ads θα δίνει στους συνδρομητές πρόσβαση σε ένα μεγάλο μέρος του προγράμματος του Netflix, αλλά όχι στον πλήρη κατάλογο της πλατφόρμας.
Μια μικρή επιλογή τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών δεν θα είναι διαθέσιμη στους συνδρομητές του Basic with Ads λόγω διάφορων περιορισμών στην αδειοδότηση (περίπου το 10% του συνολικού περιεχομένου), ένα πρόβλημα που το Netf …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή