Νίκος Καρβέλας σαν να λέμε ο Πάπας της Ρώμης

0
97

Είναι αδιαμφισβήτητο πια γεγονός, ότι το επίπεδο της τηλεόρασης πιο χαμηλά δεν μπορεί να πέσει! Μια βόλτα στα κανάλια από την Παρασκευή το βράδυ μέχρι και τα ξημερώματα της Δευτέρας μας το επιβεβαιώνει περίτρανα!

Η τηλεόραση έχασε και το τελευταίο ψήγμα ευγένειας. Τη θέση της πήρε η ωμότητα, η σκληρότητα και η παράνοια! Οι συντελεστές πιστεύουν ακράδαντα, ότι αυτά φέρνουν νούμερα και ζεστά χρήματα στα ταμεία των καναλιών! Δικαίως… αφού υπάρχουμε εμείς που τους δίνουμε λόγο ύπαρξης, καλά να πάθουμε! Ναι, έχουμε την τηλεόραση που μας αξίζει!

Και τι εννοώ… την Παρασκευή το βράδυ, παρακολούθησα αυτό το πράγμα, που λέγεται “Star Academy”, διότι περί πράγματος πρόκειται! Ένα άχρωμο και άοσμο πράγμα, που προσπαθούν να το τονώσουν με καυγάδες που θυμίζουν δεκαετία ΄90, που εκμεταλλεύονται προσωπικές ιστορίες παικτών για να φτιάξουν δακρύβρεχτα σενάρια και που επιστρατεύουν όλη την παρανοϊκή ευφυία του Νίκου Καρβέλα για να πιάσουν κανα νουμεράκι και να δικαιολογήσουν τα ποσά που έδωσαν στα μέλη της κριτικής επιτροπής. Δεν ξέρω πόσα είναι αυτά, αλλά σύμφωνα με τους νόμους της τηλεοπτικής αγοράς, η Άννα Βίσση και ο Νίκος Καρβέλας υποθέτω ότι πληρώθηκαν αδρά.

Και την Παρασκευή το βράδυ, έφτασε η ώρα, που όλοι οι τηλεθεατές στοιχημάτιζαν πριν ακόμα το show βγει στον αέρα. Ο Νίκος Καρβέλας και ο Μένιος Φουρθιώτης διασταύρωσαν τα ξίφη τους, κάνοντας το show να φαίνεται ακόμα πιο παλιακό απ΄όσο μπορεί να είναι.

Τον ασκό του Αιόλου βέβαια, άνοιξε ο ίδιος ο παρουσιαστής, όταν έφερε τον παίκτη – σχωράτε με αλλά δεν θυμάμαι καν το όνομά του και δεν θα μπω στον κόπο να το γκουκλάρω – αντιμέτωπο με τον Νίκο Καρβέλα και την ερώτηση που του είχε κάνει στο προηγούμενο live, αν αφιερώνει το τραγούδι στον σύντροφό του ή στην σύντροφό του, μια ερώτηση με σαφή πρόθεση να αποσαφηνίσει την σεξουαλική ταυτότητα του διαγωνιζόμενου. Εννοείται ότι ο Νίκος Καρβέλας αυτό το θεωρεί απόλυτα λογικό. Δηλαδή, σύμφωνα με τον συνθέτη είναι απόλυτα λογικό, να διατυμπανίζουμε στον κόσμο αν είμαστε  straight, gay ή ο,τι άλλο γουστάρουμε, τονίζοντας βέβαια, ότι βρισκόμαστε στο έτος 2017 και άρα είμαστε τόσο πρoχωρημένοι που όλα επιτρέπονται!

Κι εδώ είναι το μεγάλο λάθος. Βρισκόμαστε στο 2017, πολλά πράγματα έχουν απενεχοποιηθεί, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος να διατυμπανίζει τι κάνει στο κρεβάτι του.

Δεν θυμάμαι άλλωστε, ποτέ, τον κύριο Καρβέλα να έχει προχωρήσει σε προσωπικές αποκαλύψεις, όλα αυτά τα χρόνια που είναι στο μουσικό προσκήνιο. Στις σπάνιες συνεντεύξεις του, μιλά για όλα όσα θέλει εκείνος και όχι για εκείνα που ο δημοσιογράφος τον ρωτά. Μπορεί ο Καρβέλας να πούλησε την εκκεντρικότητά του όλα αυτά τα χρόνια, αλλά όχι αυτό που ονομάζουμε προσωπική ζωή. Και δεν μιλάω για τους γάμους του… αυτά, ούτως ή άλλως θα έβγαιναν στην δημοσιότητα, γιατί το επέτρεπαν οι γυναίκες που ήταν δίπλα του, μιλάω για πικάντικες λεπτομέρειες.

Όπως, επίσης, δεν κατάλαβα ποτέ, ποιος είναι ο Νίκος Καρβέλας, που δεν θα επιτρέπει σε άνθρωπο να τον διακόπτει λες και είναι ο Πάπας της Ρώμης. Ακόμα και ο Πάπας είναι super δημοκρατικός μπροστά του. Ποιος; Ο Πάπας τη Ρώμης, ρε φίλε, που είναι ο θεός επί της γης, για τους Καθολικούς.

Πόση ξεφτίλα για λίγα νούμερα; Πόση πια; Και όσοι έσπευσαν να υπαρασπιστούν τον Νίκο Καρβέλα, που την είπε στον Μένιο Φουρθιώτη, έκαναν λάθος. Το θέμα εδώ δεν ήταν ο Μένιος Φουρθιώτης, ο οποίος εν γνώσει του το άρχισε όλο αυτό το καραγκιοζιλίκι για τα νούμερα, αλλά η ισοπέδωση κάθε προσωπικής ελευθερίας. Αυτό ήταν το θέμα, αλλά πάντα κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Προσωπικά, αν ήμουν στη θέση του διαγωνιζόμενου, θα είχα χαιρετήσει! Ούτως ή άλλως, η πλειοψηφία των διαγωνιζόμενων – γιατί υπάρχουν και οι ελάχιστες εξαιρέσεις – δεν πρόκειται να κάνει καριέρα εις τους αιώνες τον άπαντα! Θυμηθείτε από τα εκατοντάδες παιδιά, που πέρασαν από talent shows ποια έκαναν καριέρα! Βασικά, το θέμα είναι ποιους θυμόμαστε!

Δεν θα μιλήσω για την αγαπημένη μου Άννα Βίσση, που έχει χάσει όλη της την λάμψη σε αυτό το show! Με πληγώνει και αρνούμαι να συνειδητοποιήσω τι έχει κάνει. Και κάπου εδώ, είναι αναπόφευκτη η σύγκριση με την Δέσποινα Βανδή, η οποία και επιχειρηματολογεί άριστα και  χρησιμοποιεί την ελληνική γλώσσα σωστά και μας έχει μάθει τι σημαίνει ψιλές, χαμηλές κ.ο.κ, πράγμα βέβαια, που δεν μας ενδιαφέρει και πολύ, αφού δεν τραγουδάμε αλλά λέμε τώρα. Η Άννα Βίσση πρέπει να κοιτάξει λίγο τα social και να μελετήσει τις αντιδράσεις των φανατικών θαυμαστών της. Μεγάλο φαουλ η επιλογή της να μείνει ο μακρυμάλλης και να φύγει η Σκεύη ( θυμάμαι το όνομά της, γιατί είναι περίεργο). Επιβαρύνει την επιλογή της, το γεγονός ότι τον γνωρίζει και οι κοινές τους φωτογραφίες αποτελούν αδιάσειστο στοιχείο. Και για να σας προλάβω, όχι, δεν είναι η μοναδική κριτής που γνωρίζει διαγωνιζόμενο. Και σε άλλα show έχει παρατηρηθεί αυτά αλλά τουλάχιστον οι υπόλοιποι το κάλυπταν με μαεστρία. Άλλωστε στο show αυτό υποτίθεται ότι ψάχνουν για φωνές, όχι για καρικατούρες. Μακρυμάλλη sorry! Και είναι επίσης εντελώς ρατσιστικό να μιλά συνεχώς η κριτική επιτροπή για ιδιαιτερότητες, εννοώντας αυτό που όλοι καταλαβαίνουμε!

Θα κλείσω το σημερινό μου κείμενο – ξέρω ότι θα σας λείψω και επειδή δεν ξέρω πότε θα έχω ξανά έμπνευση, θα τα γράψω όλα σήμερα. Μόλις έκλαψα με αυτό που έγραψα – με την ωμότητα και την αγένεια του Γιώργου Λιάγκα. Πραγματικά, έχεις τον διαγωνιζόμενο Πάνο Σμυρναίο με την εξαιρετική φωνή και του λες ότι ξέρεις από τώρα την τύχη του, γιατί ο επόμενος είναι ο 16χρονος Ξανθόπουλος και θα του πάρει τα βρακιά; Σοβαρά τώρα; Άσε τον κόσμο να ψηφίσει κι εσύ μην πάρεις θέση. Αυτό είναι το σωστό και το αντικειμενικό. Τόση ωμότητα πια βλάπτει!

Για το Survivor δεν θα γράψω! Κουράζομαι και μόνο στην ιδέα ότι κάποιοι πεινάνε για το παιχνίδι και κάποιοι άλλοι πεινάνε στην πραγματικότητα.

Αυτά και για σήμερα! Ό,τι θέλετε να μου πείτε, ξέρετε που θα με ανταμώσετε!