Στη συντριπτική τους πλειοψηφία, οι άνθρωποι στις ΗΠΑ και στον Καναδά υποπτεύονται ότι τα έξυπνα ηχεία που χρησιμοποιούν κρυφακούνε τις συνομιλίες τους ενώ ένα ποσοστό λίγο πάνω από τα δύο τρίτα πιστεύει ότι έχει δει -στοχευμένες- διαφημίσεις που έχουν προκύψει εξαιτίας αυτής της κατασκοπείας.
Τα δυστοπικά αυτά στοιχεία προέρχονται από μια έρευνα που δημοσιεύτηκε τη περασμένη εβδομάδα από την ασφαλιστική εταιρεία Chubb, στην οποία διαπιστώνονται επίσης αυξανόμενες ανησυχίες για παραβιάσεις δεδομένων, διαρκή παραμέληση των πρακτικών ασφάλειας από τους ανθρώπους κ.ά.
«Οι καταναλωτές παραδέχονται την ενόχληση και την απογοήτευση τους όταν αναλαμβάνουν δράσεις ή προβαίνουν σε ενέργειες για την προστασία τους στο διαδίκτυο» καταλήγει η 5η ετήσια μελέτη Personal Cyber Risk της ασφαλιστικής εταιρείας. «Αλλά, τελικά, το χάσμα μεταξύ της συνειδητοποίησης και της δράσης που παρατηρούμε εδώ και χρόνια έχει αρχίσει να ελαττώνεται».
Ο βασικός λόγος είναι ότι στην συντριπτική πλειοψηφία, οι άνθρωποι ανησυχούν για τη διαρροή των προσωπικών τους δεδομένων. Στην έρευνα της Chubb, που διεξήχθη για λογαριασμό της από την εταιρεία ερευνών Dynata, διαπιστώθηκε ότι το 92% των καταναλωτών «ανησυχούν για κάποια παραβίαση στον κυβερνοχώρο που θα αποκαλύψει τα προσωπικά τους στοιχεία ή την ταυτότητά τους» με το 56% εξ αυτών να «ανησυχεί ιδιαίτερα». Πριν από τρία χρόνια, τα παραπάνω ποσοστά ήταν 80% και 39% αντίστοιχα.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι το 2021 σημειώθηκε νέο ρεκόρ όσον αφορά τον αριθμό των παραβιάσεων δεδομένων, είναι κατανοητό να υπάρχουν έντονες ανησυχίες. Ανάμεσα στους ερωτηθέντες στην έρευνα, υπάρχει ένα 79% που …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή