Μικρή κάμψη εμφανίζουν το τελευταίο διάστημα οι συστηματικές ηλεκτρονικές αγορές των καταναλωτών στη χώρα μας, οι οποίες είχαν εμφανίσει ραγδαία ανάπτυξη μέσα στην πανδημία. Παραμένουν ωστόσο πολλαπλάσιες σε σύγκριση με την περίοδο πριν από το 2020.
Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών η οποία διεξήχθη την εβδομάδα 29 Αυγούστου έως 2 Σεπτεμβρίου 2022, η πτώση αυτή αποδίδεται αφενός στη «διόρθωση» που παρατηρείται έπειτα από τις πολύ μεγάλες αυξήσεις στις ηλεκτρονικές αγορές της προηγούμενης …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή