Σύμφωνα με ανακοίνωση του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα μέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας Prime προχώρησαν στην αγορά 100 εκατομμυρίων και πλέον προϊόντων κατά την 36ωρη διάρκεια της Prime Day. Η καθιερωμένη ετήσια αυτή προωθητική ενέργεια της Amazon απευθύνεται αποκλειστικά σε καταναλωτές που επιθυμούν πιο γρήγορες αποστολές με μηδενικά έξοδα αποστολής αλλά και την πρόσβαση σε αρκετές προσφορές και υπηρεσίες της ίδιας της εταιρείας. Κατά την πάγια τακτική της, η Amazon δεν προχώρησε στη δημοσιοποίηση πιο αναλυτικών οικονομικών στοιχείων σχετικά με το ύψος του τζίρου για τη φετινή Prime Day. Πέρσι πάντως η εταιρεία είχε ανακοινώσει αύξηση 60% του τζίρου της σε σχέση με το 2016.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες τα προϊόντα που σάρωσαν σε πωλήσεις ήταν το έξυπνο ηχείο Echo dot της Amazon, το τεστ DNA της εταιρείας 23 and Me καθώς και ένας πολυμάγειρας. Το προιόν που είχε τις μεγαλύτερες πωλήσεις ανήκει και πάλι στην Amazon και είναι το Fire TV Stick με το Alexa Voice Remote, και το οποίο διατέθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες με έκπτωση 50% και με τιμή $19,99. Ένα εξίσου ενδιαφέρον στατιστικό στοιχείο αφορά τις μικρές και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Amazon, και οι οποίες ξεπέρασαν κατά πολύ το ένα δισεκατομμύριο σε πωλήσεις τη φετινή Prime day.
Οι καταναλωτές αγόρασαν περισσότερα από 5 εκατομμύρια αντικείμενα σε σε καθεμία από τις παρακάτω κατηγορίες: παιχνίδια, υπολογιστές και περιφερειακά, προϊόντα κουζίνας, προϊόντα περιποίησης καθώς και στην κατηγορία της ένδυσης. Πριν μερικές εβδομάδες ο CEO της Amazon, Jeff Bezos, αποκάλυψε ότι η εταιρεία του διαθέτει πλέον περισσότερα από 100 εκατομμύρια Prime μέλη, με την υπηρεσία να διατίθεται συνολικά σε 17 χώρες.