Με βασικό της στόχο την ανάδειξη και ενίσχυση της εκπαιδευτικής καινοτομίας στην ελληνική εκπαίδευση, η Πλαίσιο Computers διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά τον Open Call Διαγωνισμό Ρομποτικής και Επιχειρηματικότητας “Plaisiobots: The Race 2.0”. Ο φετινός διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές όλων των βαθμίδων του Γυμνασίου και τις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου, και ήδη έχει συγκεντρώσει μεγάλο ενδιαφέρον, ξεπερνώντας τις 600 συμμετοχές πανελληνίως.
Ο διαγωνισμός ξεκινά δυναμικά με online εκπαιδευτικά σεμινάρια από την Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Ρομποτικής, Διάνα Βουτυράκου, και στη δεύτερη φάση, τη δια ζώσης προπόνηση των διαγωνιζόμενων θα αναλάβουν τα συνεργαζόμενα Κέντρα Ρομποτικής. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι η Πλαίσιο προχώρησε σε συνεργασία με εκπαιδευτικά κέντρα σε 17 μικρές & μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, εξασφαλίζοντας την πρόσβαση στη γνώση για όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά.
Σκοπός είναι, μέσα από τον διαγωνισμό, τα παιδιά θα μάθουν τα στάδια υλοποίησης μιας ιδέας – από την αρχική σκέψη και τον σχεδιασμό μέχρι την κατασκευή και τον προγραμματισμό ενός τελικού ρομποτικού πρωτότυπου – καθώς και χρήσιμες επιχειρηματικές δεξιότητες, ώστε να υλοποιήσουν τις ιδέες τους και να διεκδικήσουν μια θέση στον τελικό.
Η ομάδα που θα πρωτεύσει στον διαγωνισμό, θα ζήσει μια συναρπαστική εκπαιδευτική εμπειρία, καθώς θα έχει πρόσβαση στο μεγαλύτερο Ευρωπαϊκό Εργαστήριο Πυρηνικής Ενέργειας και Σωματιδιακής Φυσικής “CERN”, αλλά και σε κορυφαία πανεπιστήμια και εταιρείες της Ελβετίας. Εκπλήξεις και βραβεύσεις υπάρχουν φυσικά και για τις υπόλοιπες ομάδες που θα ξεχωρίσουν.
Ο διαγωνισμός “Plaisiobots: The Race 2.0” αποτελεί έναν μοναδικό τρόπο για να κατανοήσουν οι μαθητές τις φυσικές επιστήμες, τη Ρομποτική, τον προγραμματισμό και τους αυτοματισμούς. Επιπλέον, μέσα από τις 2 εκπαιδευτικές φάσεις, θα μάθουν να σκέφτονται ως μηχανικοί, αναπτύσσοντας την ικανότητά τους στην επίλυση προβλημάτων, καθώς και θα διευρύνουν τη δημιουργικότητά τους – απαραίτητα εφόδια τόσο για το παρόν όσο και για το μέλλον τους, όποια σταδιοδρομία κι αν ακολουθήσουν.