Πολεμικό Ναυτικό: Πώς ο Αντιναύαρχος Πετράκης θα αντιμετωπίσει τις καθυστερήσεις στην ανακοίνωση των κορβετών και τον εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ – Σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο για πολλές και καινούργιες πλώρες.
Αποφασισμένος να μην επιτρέψει να μπουν στα συρτάρια τα σχέδια για την ενίσχυση της αποτρεπτικής ισχύος του ελληνικού Στόλου είναι ο Αρχηγός ΓΕΝ, Αντιναύαρχος Στυλιανός Πετράκης.
Με την Τουρκία να επιμένει στην τακτική των προκλήσεων και να απειλεί ακόμα και με εμπόλεμη σύρραξη τη χώρα μας, η «αιχμή του δόρατος» των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, το Πολεμικό μας Ναυτικό, απαιτεί άμεση εξοπλιστική ενίσχυση, χωρίς καθυστερήσεις και αδράνεια.Η αναμόρφωση του ελληνικού Στόλου ξεκίνησε δυναμικά, με τον υπουργό Άμυνας κ. Νίκο Παναγιωτόπουλο, αλλά και τον ίδιο τον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη να σέβονται απόλυτα τον στόχο του Αρχηγού ΓΕΝ, Αντιναύαρχου Στυλιανού Πετράκη για «πολλές πλώρες». Τι σημαίνει αυτό; Σύγχρονα πλοία και υποβρύχια, με ταυτόχρονο εκσυγχρονισμό των παλαιών, τα οποία βεβαίως θα υποστηρίζονται από κορυφαίας τεχνολογίας ελικόπτερα, αλλά και αεροσκάφη που θα φέρουν οπλισμό για κάθε είδος πολέμου και θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις που αναδεικνύονται από τα σύγχρονα πεδία.
Με την πολιτική ηγεσία να δίνει τη «μερίδα του λέοντος» των εξοπλιστικών στο Πολεμικό Ναυτικό, η πρώτη μεγάλη και αποφασιστική κίνηση έγινε με την ανακοίνωση της απόκτησης 3+1 φρεγατών Belh@rra. Μετά από διαπραγμάτευση σχεδόν ενός χρόνου, το τεράστιο σε σπουδαιότητα αλλά και απαιτήσεις εξοπλιστικό πρόγραμμα των φρεγατών Belh@rra ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, αναγκάζοντας ακόμα και αυτούς που εξέφραζαν ενστάσεις για τη συμφωνία με τους Γάλλους, να παραδεχτούν πως η εισήγηση του Πολεμικού Ναυτικού για απόκτηση της κορυφαίας φρεγάτας παγκοσμίως, αποτελεί την ιδανικότερη λύση.
Ακολούθησε η διαπραγμάτευση για τις κορβέτες, με το Πολεμικό Ναυτικό να έχει κινηθεί ταχύτατα και να έχει ήδη παραδώσει στα χέρια του πρωθυπουργού την εισήγηση για τις κορβέτες που επιθυμεί να αποκτήσει. Όπως έχουμε πει όμως, η ανακοίνωση από πλευράς πολιτικής ηγεσίας έχει καθυστερήσει, προκαλώντας ανησυχία στο ΓΕΝ, ενώ οι οικονομικές εξελίξεις είναι λογικό να βάζουν σε σκέψεις για περαιτέρω «φρενάρισμα» των επίσημων ανακοινώσεων.
Το ίδιο ισχύει και για τον εκσυγχρονισμό των φρεγατών ΜΕΚΟ κλάσης ΥΔΡΑ, οι οποίες θα έπρεπε ήδη να έχουν πάρει το δρόμο για τα ναυπηγεία. Η καθυστέρηση όμως στην ανακοίνωση της εταιρείας που θα αναλάβει το έργο με κόστος 500 εκατομμύρια ευρώ και ορισμένοι άλλοι παράγοντες, έχουν αναγκάσει σε «κράτει μηχανές».
Για το λόγο αυτό, στο Γενικό Επιτελείο Ναυτικού φαίνεται να έχουν έτοιμο το plan B, έναν «κρυφό άσσο» στο μανίκι του Αντιναύαρχου Πετράκη, που δεν …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή