Σχεδόν ένα 10ημέρο πριν από το τέλος του Αυγούστου και οι επιχειρήσεις που πωλούν προϊόντα απαραίτητα για τον εξοπλισμό των μαθητών και φοιτητών ρίχνονται σταδιακά στη «μάχη» ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς.
Ήδη τα σχολικά είδη, από τσάντες κασετίνες και τετράδια, μολύβια έως και γραφεία, λάπτοπ και τάμπλετ έχουν λάβει… περίοπτη «θέση» στα ηλεκτρονικά καταστήματα των επιχειρήσεων, οι οποίες διεκδικούν μερίδιο στον τζίρο των σχολικών, ο οποίος προ πανδημίας έφτανε τα 150 εκατ. ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή