Με τον κανονισμό για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR), η Ευρωπαϊκή Ένωση έδειξε ότι όταν το επιθυμεί μπορεί να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά των ψηφιακών τεχνολογιών και να βάλει περιορισμούς στην «ασυδοσία» των μεγάλων επιχειρήσεων του κλάδου όσον αφορά την αξιοποίηση των δεδομένων των πολιτών.
Τώρα, η ΕΕ δείχνει αποφασισμένη να αλλάξει τους όρους του «παιχνιδιού» σε ένα πιο ευρύ πλαίσιο με την Πράξη για τις Ψηφιακές Αγορές (Digital Markets Act – DMA) όπου ο στόχος είναι να περιοριστεί η τεράστια ισχύς που έχουν αποκτήσει οι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες.
Η DMA τέθηκε επίσημα σε ισχύ απ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή