Ο Eduardo Saverin πήγε στη Νέα Υόρκη αμέσως μετά την έναρξη της TheFacebook, όπως ονομαζόταν τότε, για να πουλήσει διαφημίσεις. Ένας από τους οποίους συναντήθηκε με τον Saverin τον Απρίλιο του 2004 έσωσε το πρώτο pitch deck, (δηλαδή το αρχείο με τα στοιχεία και προοπτικές του Facebook)το οποίο πλέον παρέχεται από την Digiday.
Το TheFacebook ήταν πολύ μακριά από το παγκόσμιο μεγαθήριο που είναι σήμερα. Μόλις λίγο περισσότερο από δύο μηνών, κατάφερε να έχει 70.000 χρήστες σε 20 μεγάλα κολέγια.
Αλλά τα μεγαλόπνοα σχέδια του Facebook ήταν εμφανή ήδη από προβλέψεις του pitch deck, οι οποίες περιελάμβαναν τη δρομολόγηση του σε 200 σχολές μέσα σε έξι μήνες.