Πώς το Snap κατάφερε να αξίζει περισσότερα από το Facebook

0
97

Η μητρική εταιρία του Snapchat, η Snap Inc μπήκε στο χρηματιστήριο με αξία του IPO (στόχος της δημόσιας εγγραφής) τουλάχιστον διπλάσια από εκείνη του Facebook και μάλιστα τέσσερις φορές υψηλότερη από του Twitter. Όπως αναφέρει το Bloomberg σε δημοσίευμά του, ο κολοσσός τεχνολογίας κατάφερε να συγκεντρώσει συνολικά 3,4 δισ. δολάρια από την αρχική δημόσια προσφορά.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Snap, η εταιρεία πούλησε 200 εκατ. μετοχές στην τιμή των 17 δολαρίων/μετοχή με αποτέλεσμα σήμερα να έχει χρηματιστηριακή αξία περίπου 20 δισ. δολαρίων.

Η εταιρία συγκέντρωσε 3,4 δισ. δολάρια από το IPO της, τιμολογώντας τις μετοχές της παραπάνω από το εύρος της αγοράς. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αρχική δημόσια προσφορά από το Twitter, ενώ είναι και η πρώτη τεχνολογική εταιρία που μπαίνει στο χρηματιστήριο στις Ηνωμένες Πολιτείες φέτος.

Το αμερικανικό πρακτορείο υπενθυμίζει ότι η Snap εμφάνισε το περασμένο έτος καθαρές ζημιές ύψους 515 εκατ. δολαρίων, παρόλο που τα έσοδά της σχεδόν επταπλασιάστηκαν. Ωστόσο, η εταιρία χρειάζεται να αυξάνει συνεχώς τα έσοδα ανά χρήστη, προκειμένου να αντιμετωπίσει την επιβράδυνση στην ανάπτυξη χρηστών –η οποία υποχώρησε κάτω του 50% το τέταρτο τρίμηνο, για πρώτη φορά από το 2014 τουλάχιστον- και να αρχίσει να πλησιάζει προς κερδοφορία.