Νέα δυνατότητα παρέχει η Japan Airlines στους επιβάτες της, η οποία τους βοηθά να αποφύγουν να κάτσουν δίπλα σε μωρό και να έρθουν αντιμέτωποι με ένα μωρό που πιθανώς να γκρινιάζει σε όλη την πτήση.
Η νέα λειτουργία στο σύστημα κράτησης θέσεων υποδεικνύει που κάθονται παιδιά κάτω των δύο ετών. Στον χάρτη θέσεων εμφανίζεται το σχετικό εικονίδιο, που προειδοποιεί τον επιβάτη ότι η συγκεκριμένη θέση έχει κρατηθεί για ένα μωρό ή ένα νήπιο. Εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις, μπορεί ο επιβάτης να επιλέξει να καθίσει κάπου αλλού.
«Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με παιδιά ηλικίας από 8 ημερών έως 2 ετών, και οι οποίοι επιλέγουν τις θέσεις τους στον ιστότοπο της JAL,θα έχουν πάνω από τη θέση τους στην οθόνη επιλογής θέσης το εικονίδιο ενός παιδιού. Έτσι οι άλλοι επιβάτες θα γνωρίζουν ότι στη συγκεκριμένη θέση μπορεί να κάθεται ένα μικρό παιδί», αναφέρει η εταιρία.
Παρόλα αυτά το σύστημα κράτησης δεν είναι απόλυτα προστατευμένο: Τα εικονίδια για τα παιδιά δεν εμφανίζονται όταν οι θέσεις έχουν κρατηθεί στο πλαίσιο μιας περιήγησης ή ανήκουν σε κατόχους εισιτηρίων που έχουν χορηγηθεί ως βραβείο. Επίσης, όταν ο επιβάτης έχει επιλέξει τη θέση του μέσω ενός άλλου συστήματος και όχι από το site της Jal. Τέλος, δεν εμφανίζεται το εικονίδιο ούτε σε περίπτωση αλλαγής της θέσης.