Ο Satya Nadella συνεχίζει να σκέφτεται μεγαλόπνοα σχέδια.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft αγοράζει νέες επιχειρήσεις με εντυπωσιακό ρυθμό και το Netflix είναι ένας από τους στόχους του μέσα στο 2023 όπως αναφέρει σε σημερινό του δημοσίευμα το Reuters, χωρίς πάντως να στηρίζεται σε συγκεκριμένες πληροφορίες.
Από το 2014 που προήχθη επικεφαλής της Microsoft, ο Nadella έχει ξεκινήσει μια σειρά από πολύ ακριβές αγορές. Ξεκίνησε με την εξαγορά της εταιρείας που βρίσκεται πίσω από το επιτυχημένο παιχνίδι Minecraft, ύψους 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αργότερα, η Microsoft αγόρασε το LinkedIn για 26 δισεκατομμύρια δολάρια και την εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού αναγνώρισης ομιλίας και τεχνητής νοημοσύνης Nuance για 20 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Activision Blizzard είναι μέχρι στιγμής η μεγαλύτερη εξαγορά που έχει ανακοινώσει ο γίγαντας της τεχνολογίας, χωρίς όμως αυτή να έχει ολοκληρωθεί εξαιτίας σημαντικών προβλημάτων.
Η ολοκλήρωση της συγκεκριμένης εξαγοράς έχει καθυστερήσει εξαιτίας της αγωγής που κατέθεσε πρόσφατα η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ (FTC), αποτρέποντας για την ώρα την εταιρεία να κάνει δικό της το δημιουργό του “Call of Duty”. Όπως αναφέρει το Reuters, ακόμα και αν ο Nadella δεν εξαγοράσει την Activision Blizzard, η εξαγορά του Netflix θα είχε στρατηγικό νόημα και πιθανώς θα ήταν πιο εύκολο να πουληθεί στην Ουάσινγκτον και τις Βρυξέλλες.
Οι δύο εταιρείες είναι ήδη στενά συνδεδεμένες. Το Netflix επέλεξε τη Microsoft ως διαφημιστικό συνεργάτη για μια νέα συνδρομητική υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Ο πρόεδρος της Microsoft, Brad Smith, συμμετέχει επίσης στο διοικητικό συμβούλιο του Netflix. Ένας από τους λόγους που μια τέτοια συμφωνία είναι πιθανό να ολοκληρωθεί τον επόμενο χρόνο, είναι η επιθυμία της Microsoft να προσφέρει μια υπηρεσία streaming videogames σε διαφορετικές συσκευές.
Από την άλλη, το Netflix έχει τα δικά του μεγάλα σχέδια στον τομέα των videogames. Το 2022, η εταιρεία υπό τη συνδιοίκηση του Reed Hastings εξαγόρασε τη Spry Fox, το έκτο εσωτερικό στούντιο της. Η ένταξη στην αυτοκρατορία της Microsoft θα ενίσχυε αυτές τις φιλοδοξίες. Άλλωστε σύμφωνα με το Reuters, «δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ένα εμπορικό πακέτο που περιλαμβάνει streaming τηλεοπτικών σειρών, ταινιών και videogames μαζί».
Με χρηματιστηριακή αξία 13 φορές μεγαλύτερη από εκείνη του Netflix στις αρχές Δεκεμβρίου (1,8 τρισεκατομμύρια δολάρια), η Microsoft μπορεί να «σηκώσει» οικονομικά το Netflix. Ένα πρόσθετο τίμημα κατά 30% στην πιθανή πρόταση εξαγοράς, θα αποτιμούσε το Netflix σε σχεδόν 190 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, θα ήταν δύσκολο να υπάρξει σημαντική εξοικονόμηση κόστους στη συνέχεια. Και μετά τη φορολόγηση των 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων λειτουργικών κερδών που προβλέπουν οι αναλυτές για το Netflix το 2024, η τεκμαρτή απόδοση …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή