«Θέλω η επόμενη γενιά να ξέρει τη δύναμη αυτού του Οίκου», δήλωσε ο σχεδιαστής και οι προβολείς στράφηκαν πάνω στα neon κοστούμια του.
O Olivier Rousteing, o Creative Director του Οίκου Balmain, προσπάθησε να μην πτοηθεί από την πανδημία. Θέλησε να δώσει στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισίου αυτού που πίστευε πως της έλειπε: το παλιό, πατροπαράδοτο catwalk, τη «δράση» πάνω στη σκηνή, τη λάμψη και την αίγλη που θα ήταν αντάξια με την ιστορία ενός Οίκου όπως ο Balmain. Και τα έδωσε. Ανέβηκε ο ίδιος πάνω στην πασαρέλα, έκατσε σε μία καρέκλα στο κέντρο του χώρου που δημιουργήθηκε μέσα στους Κήπους «Des Plantes», έβαλε μοντέλα-βετεράνους να τον περιστοιχίσουν, από τα μεγάφωνα ακουγόταν η ηχογραφημένη φωνή του ίδιου του Pierre Balmain και το show ξεκίνησε με αναφορές που ένωναν το παρελθόν με το μέλλον της μόδας.
«Για αυτήν τη συλλογή έχω εμπνευστεί από την αίσθηση της κοινότητας. Την περίοδο του lockdown εγώ και η ομάδα μου εργαζόμασταν μαζί αλλά από διαφορετικά μέρη του κόσμου. Και αυτή η συλλογή έχει κάτι από αυτήν την πολυπολιτισμικότητα. Αν μπορούσα να την περιγράψω με μία πρόταση θα έλεγα πως ‘το Saint Germain της δεκαετίας του ’70 συνάντησε το Bronx τα ‘90s’. Η εμμονή μου με τη Γαλλίδα συναντά την αγάπη μου για την pop κουλτούρα. Αυτά τα παντελόνια καμπάνα που μόλις είδατε θα μπορούσαν να φορεθούν από τον Serge Gainsbourg, αλλά και από την Britney Spears. Δεν είναι υπέροχο αυτό;», δήλωσε ο Rousteing σε μία συνέντευξη του στη βρετανική Vogue αμέσως μετά το τέλος του show.
Oλόκληρη η collection, όπως θα δεις και στο video, έχει έντονη οπτιμιστική διάθεση αλλά ταυτόχρονα και επιρροές από την κληρονομιά αυτού του ιστορικού Οίκου που δημιούργησε ο «Monsieur Balmain» το 1945. Νeon αποχρώσεις σε κοστούμια και φορέματα, sexy crop tops, γεωμετρικές γραμμές και φυσικά οι εμβληματικοί «τριγωνικοί ώμοι» του brand (aka pagoda shoulder), παρουσιάστηκαν δίπλα – δίπλα πάνω στο catwalk με tweed σακάκια, flare παντελόνια και logo αξεσουάρ, ενώνοντας τα 70s και τα 80s με το σήμερα.
Tα αγαπημένα ρούχα του σχεδιαστή (και της Kardashian), τα party-clothes, παρουσιάστηκαν στην πιο «ήσυχη» εκδοχή τους. Sexy matching sets από λούρεξ (φούστα και crop top) φορέθηκαν με τρόπο που δεν φώναζε «διασκέδαση» -από ξυπόλητα μοντέλα- αλλά σίγουρα απέπνεε αισιοδοξία για την επιστροφή μας στην κανονικότητα. Το «party δεν τελείωσε» για τον Οίκο Βalmain, το αντίθετο. Ο Olivier με αυτήν τη συλλογή μόλις εξασφάλισε πως θα συνεχιστεί.
Δες επίσης: Οδηγός Αγοράς: 10 midi φούστες που κολακεύουν κάθε σιλουέτα