Σημαντικά κενά όσον αφορά την ασφάλεια των προϊόντων αναδεικνύονται σε ευρωπαϊκό επίπεδο, καθώς αναπτύσσεται ένα περιβάλλον ευρύτατης διακίνησης των προϊόντων μεταξύ διαφορετικών χωρών και μεγάλης αύξησης των ηλεκτρονικών αγορών απευθείας από τους καταναλωτές, από ηλεκτρονικά καταστήματα με έδρα την Ευρωπαϊκή Ενωση είτε εκτός Ε.Ε.
Πάνω από το ένα τρίτο των 627 προϊόντων, από συγκεκριμένες ευαίσθητες κατηγορίες (από παιδικά παιχνίδια και κούνιες μέχρι μέσα προστασίας και ηλεκτρονικά τσιγάρα), που εξετάστηκαν μέσω του προ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή