Παρά την συνεχώς μεταβαλλόμενη φύση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με νέους «παίκτες» που αναδύονται, κανένας δεν «αγγίζει» το Facebook όσον αφορά τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με περίπου 2,9 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες, το Facebook παραμένει η πρωταγωνίστρια πλατφόρμα των marketers σε B2B και B2C. Σύμφωνα με την OnlyAccounts.io, το 90% περίπου των marketers επέλεξαν το Facebook για διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2023, ποσοστό που είναι υψηλότερο από το Instagram κατά 10% και τριπλάσιο από το TikTok.
Το 53% των marketers σχεδιάζει να αυξήσει τη χρήση του Facebook στο μέλλον
Παρόλο που το Facebook είναι ένας από τους παλαιότερους «παίκτες» στο τοπίο των κοινωνικών μέσων, εξακολουθεί να αποτελεί την πρώτη επιλογή για τους περισσότερους marketers. Σύμφωνα με έρευνα του Social Media Examiner, το Facebook ήταν η πιο συχνά χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των marketers παγκοσμίως το 2023, με το 89% αυτών να χρησιμοποιούν το δίκτυο για την προώθηση της επιχείρησής τους.
Το Instagram κατατάχθηκε ως η δεύτερη πιο συχνά χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα για διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με μερίδιο 80% μεταξύ των ερωτηθέντων. Σχεδόν το 65% των marketers επέλεξαν να διαφημιστούν στο LinkedIn, καθιστώντας το την τρίτη πιο συχνά χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα. Το YouTube και το Twitter ακολούθησαν με μερίδια 54% και 44%, αντίστοιχα. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι μόνο το 26% των ερωτηθέντων ονόμασαν το TikTok ως την κορυφαία πλατφόρμα για διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δηλαδή τρεις φορές λιγότερο από το κορυφαίο Facebook.
Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι έμποροι σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα επόμενα χρόνια. Περίπου το 53% από αυτούς δήλωσαν ότι θα αυξήσουν τη χρήση του Facebook στο εγγύς μέλλον, ενώ μόνο το 5% σχεδίαζε να μειώσει τους προϋπολογισμούς του για διαφημίσεις στο Facebook. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν επίσης ότι το 66% των marketers θα αυξήσουν τη χρήση του Instagram και του YouTube, σε σύγκριση με το 43% εκείνων που σχεδιάζουν να ενισχύσουν τη διαφήμιση στο TikTok. Αλλά, ταυτόχρονα, το 45% από αυτούς δεν σχεδίαζε να χρησιμοποιήσει καθόλου την εφαρμογή κοινής χρήσης βίντεο για διαφημίσεις.
Η Meta κατέχει το 55% της παγκόσμιας αγοράς διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Με τα brands να ρίχνουν δεκάδες δισεκατομμύρια σε διαφημίσεις στο Facebook και το Instagram κάθε χρόνο, η Meta παραμένει η μεγαλύτερη μάρκα στο παγκόσμιο διαφημιστικό τοπίο των κοινωνικών μέσων. Σύμφωνα με έρευνα της Statista, η Meta είχε ένα τεράστιο μερίδιο αγοράς 55% πέρυσι, σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερο από το LinkedIn, το δεύτερο μεγαλύτερο εμπορικό σήμα διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Snapchat, το Reddit, το Pinterest, το Twitter και το ByteDance είχαν μερίδια περίπου 5% στα παγκόσμια διαφημιστικά έσοδα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Την περασμένη χρονιά, τα brands δαπάνησαν το επιβλητικό ποσό των 189,5 δισ. δολαρίων για διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η Statista αναμένει ότι το ποσό αυτό θα αυξηθεί στα 207 δισ. δολάρια το 2023 και στη συνέχεια θα εκτοξευθεί στα 247 δισ. δολάρια μέχρι το 2027.