Shrinkflation: Σε ποια προϊόντα βλέπουν οι καταναλωτές μικρότερες ποσότητες – Τι λέει το ΙΝΚΑ

0
68

Η διεθνής τάση του Shrinkflation – από τη σύνθεση των λέξεων shrink (συρρικνώνω) και inflation (πληθωρισμός) – φαίνεται πως παρατηρείται πλέον και στην ελληνική αγορά καθώς, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Καταναλωτών, οι καταναλωτές βλέπουν στα ράφια μικρότερες ποσότητες σε μία σειρά από προϊόντα, με τις τιμές να παραμένουν είτε ίδιες, είτε ακόμη και αυξημένες.

Το συγκεκριμένο φαινόμενο είχε παρατηρηθεί έως τώρα στο εξωτερικό εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων, με γνωστ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή