Η Škoda AUTO επιταχύνει και επεκτείνει τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση. Η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να λανσάρει στην αγορά τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2026, ενώ θα ακολουθήσουν ακόμα περισσότερα.
Το VISION 7S concept παρέχει μία πρώτη εικόνα ενός από αυτά τα νέα μοντέλα. Το μερίδιο αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Škoda στις ευρωπαϊκές αγορές θα αυξηθεί πάνω από 70% έως το 2030. Για να υποστηρίξει αυτή τη νέα στρατηγική, η Škoda AUTO θα επενδύσει επιπλέον 5,6 δισ. ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα και 700 εκατ. ευρώ στην ψηφιοποίηση τα επόμενα πέντε χρόνια.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Škoda AUTO, Klaus Zellmer, τόνισε στο πλαίσιο παρουσίασης της νέας εταιρικής ταυτότητας της μάρκας: «Σήμερα είναι μία πολύ ιδιαίτερη ημέρα στην ιστορία της Škoda AUTO. Αποκαλύπτουμε τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου λογότυπου και της νέας της εταιρικής ταυτότητας. Mε το πρωτότυπο VISION 7S, δίνουμε μία συγκεκριμένη πρώτη εικόνα από ένα εντελώς νέο μοντέλο της Škoda το οποίο θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας των αυτοκινήτων μας και της πελατειακής μας βάσης. Επίσης, επιταχύνουμε τη στρατηγική μας για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και θα λανσάρουμε τρία επιπλέον αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2026, με ακόμα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να ακολουθούν στη σειρά. Επιπρόσθετα, θα επενδύσουμε συνολικά 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα και ακόμα 700 εκατομμύρια ευρώ στην ψηφιοποίηση μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, διασφαλίζοντας έτσι τη μελλοντική βιωσιμότητα …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή