Κατά 11% αυξήθηκε ο συνολικός τζίρος των σούπερ μάρκετ στην ηπειρωτική Ελλάδα, την Κρήτη και τα νησιά τους καλοκαιρινούς μήνες σύμφωνα με έρευνα της NielsenIQ.
Με βάση τα ίδια στοιχεία, επισημαίνεται ότι ενώ ο μοχλός ανάπτυξης της αγοράς κατά τους πρώτους 5 μήνες του 2022 ήταν καθαρά πληθωριστικός, τους καλοκαιρινούς μήνες καταγράφηκε και αύξηση της ζήτησης.
Οι περιοχές άλλωστε που παρουσίασαν τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης στις πωλήσεις τους κατά την ίδια περίοδο ήταν εκ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή