Σούπερ μάρκετ: Οι τρεις κατηγορίες με άνοδο στις αγορές των καταναλωτών

0
111

Σε μόλις τρεις επιμέρους κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ καταγράφηκε έστω και οριακή αύξηση πωλήσεων σε όγκο, το 8μηνο του έτους, βάσει των πρόσφατων στοιχείων της εταιρείας μετρήσεων IRI.

Πρόκειται για τα συσκευασμένα τρόφιμα, τα σνακ και τα μη αλκοολούχα ποτά που εμφάνισαν άνοδο κατά 1,9%, 1% και 0,2% αντίστοιχα, την περίοδο Ιανουάριος – Αύγουστος 2022.
Σε όλες τις υπόλοιπες 8 κατηγορίες που μελετά η IRI καταγράφηκε μείωση του όγκου των πωλήσεων με μεγαλύτερες:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σα …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή