Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα γεμίζουν το online καλάθι

0
110

Λιγότερα τεμάχια στο  καλάθι αλλά περισσότερες συνολικά αγορές σε σχέση με πέρσι κάνουν στα online σούπερ μάρκετ οι Έλληνες καταναλωτές του τρίτο τρίμηνο του 2022. Την ίδια στιγμή, καταγράφεται αύξηση των πωλήσεων σε αξία κατά 18%, γεγονός που οφείλεται στις ανατιμήσεις.

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την έρευνα της Convert Group, σύμφωνα με την οποία στο διάστημα Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2022 καταγράφηκε 8% αύξηση στα τεμάχια που πούλησαν τα online σούπερ μάρκετ στους καταναλωτές με τη συν …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή