Αυξημένος κατά 4,5 % ήταν ο τζίρος των σούπερ μάρκετ το 9μηνο του 2022 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI.
Η αύξηση αυτή οφείλεται ωστόσο στις ανατιμήσεις καθώς σε επίπεδο όγκου πωλήσεων σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία καταγράφεται μείωση 1,4%.
Συνολικά στα ταχυκίνητα αγαθά που πωλούνται στο σούπερ μάρκετ καταγράφηκε αύξηση μεσοσταθμικά 5,5%. Και τρεις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων εμφάνισαν αυξήσεις, συγκεκριμένα 5,5% τα τρόφιμα, 7,4% τα πρ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή