Αλλάζει το μοντέλο αντιπροσώπων λιανικής η Stellantis δοκιμαστικά από το καλοκαίρι του 2023 και ευρύτερα στη συνέχεια.
Η Stellantis ανακοίνωσε πως όραμα της είναι να προωθήσει ένα μοντέλο βιώσιμης διανομής βασιζόμενη σε ένα αποτελεσματικό, αποδοτικό και βελτιστοποιημένο δίκτυο διανομής πολλαπλών μαρκών της. Η εταιρεία συζητά με 200 διανομείς της από 10 χώρες, εγκαινιάζοντας αυτό το έργο μετασχηματισμού από το καλοκαίρι του 2021 με 50 ομάδες εργασίας.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η Stellantis προχωρά ολοταχώς στην υλοποίηση του Στρατηγικού της Σχεδίου Dare Forward 2030, με φιλοδοξία να είναι πρώτη στην ικανοποίηση πελατών σε όλες τις αγορές, σε προϊόντα και υπηρεσίες.
Οι περιβαλλοντικές και κανονιστικές αλλαγές επηρεάζουν το μοντέλο διανομής του κλάδου, οδηγώντας τις σειρές των μαρκών προς την ηλεκτροκίνηση. Όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της Stellantis EV Day τον Ιούλιο του 2021, όλες οι μάρκες Stellantis στοχεύουν συλλογικά να επιτύχουν την πώληση 100% ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων μπαταρίας (BEV) στην Ευρώπη έως το τέλος του 2030. Η Εταιρεία θα λανσάρει μόνο BEV στα πολυτελή και premium τμήματα από το 2025 και στη συνέχεια σε όλο το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της. Είναι σημαντικό ότι όλα τα λανσαρίσματα στην Ευρώπη από το 2026 και μετά θα είναι BEV.
Η Stellantis στοχεύει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μετάβασης, επιτρέποντας στο δίκτυό της να προσαρμοστεί σε επαρκές χρονικό διάστημα, σε ένα ολοένα πιο ανταγωνιστικό πλαίσιο με νεοεισερχόμενους, αναφέρει.
«Το όραμα της Stellantis είναι να προωθήσει ένα μοντέλο βιώσιμης διανομής και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς θα επωφεληθούν από αυτές τις αλλαγές με επίκεντρο την εμπειρία …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή
© Newsmag.gr 2024. Design by The Design Agency